سرویس: سیاسی
کد خبر: 2553
|
09:47 - 1392/03/01
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان دهلران:

نظر اعلام شده از سوی شورای نگهبان مصداق بارز خلق حماسه بود

نظر اعلام شده از سوی شورای نگهبان مصداق بارز خلق حماسه بود
امام جمعه شهرستان دهلران گفت: نظر اعلام شده از سوی شورای نگهبان مصداق بارز خلق حماسه بود.

به گزارشایلام فردا،حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا با اشاره به نظر شورای نگهبان در خصوص افراد دارای صلاحیت برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:شورای نگهبان برای همه ملت ایران معیار و ملاک است.

وی ادامه داد:نظر شورای نگهبان،نظری قانونی است و همه جناحها و گروههای سیاسی که دل در گرو نظام دارند،موظف و مکلف به قبول این نظر هستند.

امام جمعه شهرستان دهلران گفت:برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و نیز پیروزی بر توطئه های دشمن،همه باید این رای را قبول کرده و به آن احترام بگذارند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در فهرست اعلام شده از تمامی سلایق و افکار سیاسی موجود در کشور وجود دارد،تصریح کرد:خوشبختانه با اعلام اسامی افراد از سوی وزارت کشور و وجود افکار و سلایق مختلف در بین کاندیداها باید شکر خدای متعال را به عمل آورد و در واقع کار شورای نگهبان مصداق بارز خلق حماسه بود.

وی تصریح کرد:اگر کسی به نظر شورای نگهبان نعترض است باید از راه قانونی وارد شده چرا که در ایران اسلامی با وجود قانون اساسی و ولایت فقیه هیچ خلا قانونی وجود ندارد و این افراد باید از مسیر قانون استفاده کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد