سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2552
|
09:33 - 1392/03/01
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان مهران:

حضور افکار گوناگون در بین نامزدهای معرفی شده نوید یک انتخابات باشکوه را می دهد

حضور افکار گوناگون در بین نامزدهای معرفی شده نوید یک انتخابات باشکوه را می دهد
امام جمعه شهرستان مهران گفت: حضور افکار گوناگون در بین نامزدهای معرفی شده نوید یک انتخابات باشکوه را می دهد.

 

به گزارشایلام فردا،حجت الاسلام ولدبیگی امام جمعه شهرستان مهران در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا با اشاره به اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص اعلام افراد دارای صلاحیت برای انتخابات ریاست جمهوری گفت:الحمد الله شورای نگهبان همانطور که انتظار می رفت مر قانون را رعایت کرد و از همه سلایقی که نظام را قبول دارند،ولایت فقیه را قبول دارند برای انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرد.

وی ادامه داد:حضور افکار گوناگون از جمله اصلاح طلب ،مستقل و اصول گرا در بین نامزدهای معرفی شده، نوید یک انتخابات باشکوه را می دهد.

امام جمعه شهرستان مهران اظهار داشت:الان زمان خلق حماسه فرا رسیده است و خلق حماسه هم زمانی رخ خواهد داد که تمامی آحاد جامعه در پای صندوق های رای حضور یابند.

حجت الاسلام ولدبیگی اضافه کرد:اگر هر کدام از کاندیداهایی که عدم احراز صلاحیت شده اند نسبت به این موضوع اعتراضی دارند باید از مجرای قانون استفاده کند و از راه قانونی اقدام کند.

وی تصریح کرد:اگر کسی در هر مقامی از راه غیر قانونی اقدام کند ،همانطوری که برخی ها در سال 88 از راههای فراتر از قانون عمل کردند و در 9 دی مردم مشت محکمی به آنها زدند برخورد می شود.

امام جمعه شهرستان مهران بیان کرد:مردم ما با انتخاب مبارکی که شورای نگهبان انجام داده و زمینه را برای خلق حماسه سیاسی فراهم کرده،با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود در انتخابات، تمامی توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نظام را خنثی خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب