سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23493
|
11:37 - 1395/08/04
نسخه چاپی

در شهرستان آبدانان؛

اولین سالگرد سردار شهید صارم طهماسبی برگزار می شود

اولین سالگرد سردار شهید صارم طهماسبی برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان از برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار حاج صارم طهماسبی در آبدانان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، سرهنگ پاسدار"کرم رضا نصرالهی" در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد سردار سرافراز حاج صارم طهماسبی اظهار داشت: نخستین سالگرد شهادت عارفانه و عاشقانه این جانباز آزاده و مجاهد خستگی ناپذیر روز پنجشنبه ساعت 9 صبح با حضور خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، مقامات لشگری و کشوری و جمعی از سرداران و رزمندگان دوران دفاع مقدس از سراسر کشور در محل مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) شهرستان آبدانان برگزار می شود.

وی با گرامیداشت نام و یاد شهید حاج صارم طهماسبی افزود: عبد سبزی از فرماندهان و سرداران سپاه و از هم سنگران شهید طهماسبی سخنران ویژه اولین سالگرد شهادت این شهید گرانقدر و آزاده سرافراز خواهد بود.

فرمانده سپاه آبدانان یادآور شد: رونمایی از کتاب خاطرات و زندگینامه شهید، قرائت شعر و مقاله، خاطره خوانی،مداحی و غبار روبی مزار مطهر شهید از دیگر برنامه های مراسم اولین سالگرد شهادت شهید حاج صارم طهماسبی در آبدانان است.

شهید طهماسبی یکی از مبارزان و مجاهدان مخلص عرصه های جنگ و جهاد در لبنان ، فلسطین و ایران ، جانباز ۷۰ درصد و آزاده دوران پرافتخار دفاع مقدس بود که ۱۵ آبانماه سال ۹۴ پس از چندین سال تحمل رنج و مشقت و درد ناشی از مجروحیت و جانبازی دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب