سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 23179
|
00:00 - 1395/07/17
نسخه چاپی

یک فرزند شهید عنوان کرد؛

خطر گمراهی جوانان با اجرای نمایش های مبتذل

خطر گمراهی جوانان با اجرای نمایش های مبتذل
فرزند شهید کریمی نژاد گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید رنگ سیاستی به خود بگیرد که ممکن است جوانان را به گمراهی بکشاند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازملکشاهی خبر، در طی روزهای گذشته خبری مبنی بر "ابتذال و بی حیایی در جشنواره تئاتر ایلام" منتشر شد؛ خبری که بازتاب های زیادی را در سطح استان ایلام به همراه داشت.

موضوع از آنجا شروع شد که اختتامیه جشنوار تئاتر استان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد؛ شاید مهمترین حاشیه این جشنواره انتخاب گروهی بعنوان برتر این جشنواره و معرفی آن به جشنوار تئاتر فجر بود که با اجرای حرکات ضداخلاقی که در متن تئاتر داشته توانستند این افتخار را نصیب خود کنند(!) که باید از آن بعنوان مرگ اخلاق هنری در ایلام یاد کرد.

جای تعجب از آنجا بوده که چگونه از سوی برگزار کنندگان بیشترین جوایز را به تئاتری اهداء کرده اند که بی حیایی در آن موج میزند ؟ و اینکه چرا علیرغم تذکر شورای ارزشیابی فعالیت های هنری ارشاد مبنی بر اصلاح، بدون توجه به این بازبینی اصلاحیات را اعمال نکرده و با همان سیاق قبلی روی صحنه به نمایش درآمده است.

متأسفانه این تئاتر در حالی به نمایش گذاشته شده که در بخش هایی از آن قبح شکنی هایی از جمله نمایش اختلاط و برخورد فیزیکی مرد و زن ، پوشیدن لباس های نامتعارف و نمایش حرکاتی شنیع که از بیان آن معذوریم شاهد هستیم.

همین باعث شد تا بسیاری از بزرگان استان ایلام به این موضوع واکنش نشان دهند؛ لذا موج اعتراض به این نمایش زننده در ایلام همجنان ادامه دارد.

"صادق کریمی نژاد" فرزند شهید محمدکریمی نژاد در گفتگو با ملکشاهی خبر، گفت: اکنون دیارشیرمردان وشیرزنان ومشهد شهیدان استان ایلام عزیز دروازه عتبات عالیات شده است وباید این مهم و ارزشهای اسلامی را باچنگ ودندان حفظ وحراست کرد.

وی اظهار کرد: متاسفانه نمایش "سزار گئو دیابث" تمامیت اسلامی واقتدار و ولایت پذیری دیارمان را زیرسوال برده است.

کریمی نژاد افزود: اداره ای که کلمه مقدس اسلامی را یدک می کشد می بایست مقید به این کلمه طیبه باشد

این فعال رسانه ای تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بایستی ارزشهای اسلامی کشور بویژه دیار سرداران بزرگ ۸سال دفاع مقدس را محفوظ نماید و نباید رنگ سیاستی به خود بگیرد که ممکن است جوانان را به گمراهی بکشاند.

وی تصریح کرد: امید است متولیان امر این قضیه را پیگیری واز رخداد چنین نمایشهایی جلوگیری کنند.

کریمی نژاد در پایان گفت: به نیابت از خانواده های معظم ومعزز ایثارگران خواهان بررسی این موضوع هستیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد