سرویس: استان ایلام
کد خبر: 22440
|
13:43 - 1395/06/04
نسخه چاپی

وزیر آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار:

معوقات فرهنگیان تا آخر شهریور پرداخت می شود/ واکنش فانی به طرح استیضاحش در مجلس

معوقات فرهنگیان تا آخر شهریور پرداخت می شود/ واکنش فانی به طرح استیضاحش در مجلس
وزیر آموزش و پرورش گفت: مطالبات معوقه فرهنگیان در سال 94 تا پایان شهریور ماه امسال پرداخت می شود.

"علی اصغر فانی"، وزیر آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی  ايلام بيدار در پاسخ به زمان پرداخت مطالبات فرهنگیان در سال 94 اظهار کرد: تلاش های برای پرداخت این مطالبات در حال انجام است و به زودی این معوقات پرداخت خواهد شد.

وی افزود: تا آخر شهریور ماه امسال مطالبات معوقه فرهنگیان در سال 94 پرداخت می شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در واکنش به طرح استیضاحش در مجلس نیز بعد از مدتی سکوت گفت: کار دیگری ندارید!

فانی همچنین درباره  آخرین وضعیت استخدامی در این وزارتخانه به خبرنگار ایلام بیدار گفت: در ادامه مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی بر حسب نیاز این وزارتخانه اقدام به جذب معلمان حق‌التدرسی کرده و امسال نیز این مهم در دستور کار قرار دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: قید نیاز به رشته و جنسیت و موقعیت جغرافیایی در مصوبه پارسال مجلس شورای اسلامی وجود دارد و امسال نیز این روند استمرار دارد و مصوبه دیروز مجلس شورای اسلامی بر این اساس است.

وی در خصوص وضعیت هدایت تحصیلی نیز گفت: همانطور که رئیس جمهور دستور داده است و بنده نیز تاکید کرده‌ام نظر دانش‌آموزان در هدایت تحصیلی رعایت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: اما به هر حال ظرفیت وزارتخانه نیز در این امر اهمیت داشته و باید بر اساس امکانات خودمان نیازها را تطبیق دهیم و یک تعامل بین داوطلبان و امکانات آموزش و پرورش صورت گیرد که امیدواریم نظر دانش‌آموزان در این راستا تامین شود. آمار دقیقی از تعداد استخدام‌ها در وزارت آموزش و پرورش نداریم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب