سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21023
|
08:02 - 1395/03/25
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام تأکید کرد؛

لزوم برخورد جدی با خرده‌فرشان موادمخدر در ایلام

لزوم برخورد جدی با خرده‌فرشان موادمخدر در ایلام
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بر لزوم برخورد جدی با خرده‌فرشان موادمخدر در ایلام تأکید کرد.

به گزارشايلام بيدار، حسین کلانتری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان ایلام در راستای مقابله با این پدیده در استان با حضور اعضای آن برپا می‌شود.

این مسئول گفت: در این نشست اعضاء درباره برنامه‌های  مبارزه با موادمخدر استان، ارایه آخرین وضعیت بهبود یافتگان تعداد مراکز درمانی و رعایت استانداردهای این مراکز بحث و تبادل نظر می‌کنند.

وی آموزش مناسب به والدین و خانواده‌ها را از مهم‌ترین راه‌های مقابله با این پدیده عنوان کرد و افزود: شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر برای گروه‌های سنی 20 تا 30 سال برنامه‌ریزی مناسب داشته باشد و باید از ظرفیت همه دستگاه‌های مقابله با این آسیب اجتماعی استفاده کند.

کلانتری انجام پژوهش‌های کاربردی و عملیاتی برای مبارزه با موادمخدر و با بهره‌گیری از الگوهای موفق مراکز ترک اعتیاد و همکاری آموزش و پرورش در آشنایی نسل نوجوان و جوان را خواستار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از تشکیل کارگروهی از اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر برای ارایه گزارشی از آمار افراد درگیر با این پدیده خبر داد و گفت: صداوسیما و دیگر رسانه‌ها می‌توانند با تولید برنامه‌هایی برای معرفی افراد و خانواده‌های موفق در زمینه ترک اعتیاد تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: بحث برخورد با خرده‌فروش‌ها نیز از دیگر اقداماتی است که باید در دستور کار مسؤولان امر در استان ایلام قرار گیرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد