سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19547
|
16:11 - 1395/01/08
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

چهار دستگاه سی تی اسکن در ایلام فعال است

چهار دستگاه سی تی اسکن در ایلام فعال است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: دستگاه های سی تی اسکن تخصیص یافته به ایلام آماده بهره برداری کامل هستند.

علی دل پیشه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار در خصوص مشکلات دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام گفت: این دستگاه تنها سی تی اسکن موجود در استان بود که به همین دلیل بیش از حد استاندارد از آن استفاده می شد.

وی اظهار کرد: متأسفانه به علت این استفاده های مکرر در طول سال گذشته با مشکلاتی مواجه بوده و بعضا از مدار خارج می شد که الحمدالله در اخرین بررسی ها قطعه معیوب این دستگاه بصورت کامل تعویض و در حال حاضر در مدار فعالیت می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در خصوص کمبودهای تجهیزاتی در استان تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته و نگاه ویژه وزیر بهداشت در سالی که پیش رو گذاشتیم سه دستگاه سی تی اسکن به استان ایلام تخصیص یافت.

دل پیشه افزود: دو دستگاه از این سی تی اسکن ها به شهرستان های آبدانان و دهلران انتقال یافته و آماده بهره برداری هستند اما با توجه به اینکخ باید برای در مدار قرارگرفتن مجوز سازمان انرژی اتمی نیز اخذ شود تا کنون به بهره برداری کامل نرسیده و در آینده نزدیک وارد مدار خواهند شد.

وی در پاسخ به گلایه های شهروندان از نبود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام نیز اظهار داشت: دستگاه سی تی اسکن این بیمارستان در روزهای گذشته به بهره برداری کامل رسیده و در حال حاضر به بیماران خدمات رسانی می کند.

لازم به توضیح است که پایگاه خبری تحلیلی ايلام بيدار در گزارش های با عنوان "سلامتی، آرزویی سخت در ایلام" و همچنین "کمبود امکانات در بیمارستان های دولتی ایلام بیداد می کند" به بررسی مشکلات حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی  در ایلام پرداخته بود.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب