سرویس: سیاسی
کد خبر: 1119
|
14:42 - 1391/10/22
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

انتخابات آزاد واژه مهندسی فتنه جدید است

انتخابات آزاد واژه مهندسی فتنه جدید است
امام جمعه ایلام گفت: انتخابات آزاد کلیدواژه مهندسی فتنه جدید است که در محافل رسانه‌ای اصلاح طلبان، داخل اردوگاه صهیونیست‌ها و ضدانقلاب و از زبان برخی از عناصر داخلی و طراحان اصلی فتنه 88 به صورت هماهنگ عنوان می‌شود.

 

به گزارش  ایلام فردا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: انتخابات آزاد کلید واژه مهندسی فتنه جدید است که در محافل رسانه‌ای اصلاح طلبان در داخل اردوگاه صهیونیست و ضد انقلاب و از زبان برخی از عناصر داخلی و طراحان اصلی فتنه 88 به صورت هماهنگ عنوان می‌شود.

وی ادامه داد: چهره‌های برجسته‌ای در این اصلاحات و عوامل فتنه 88  انتخابات آزاد را در کنار واژه‌های جدیدی همچون وحدت ملی، دولت ائتلافی و تعیین شرط و خط و نشان کشیدن برای نظام مطرح می‌کنند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم و پرشور مردم ولایتمدار قم در روز حماسه 19 دی در خصوص عنوان جدید انتخابات آزاد که توسط دشمنان کینه توز نظام و چهره‌های سیاسی ورشکسته در فتنه 88 مطرح می‌‌شود فرمودند ذهن دشمنان انقلاب در انتخابات خرداد ماه 92 متمرکز شده است.

لطفی تصریح کرد: همه باید هواسشان باشد که به این مقصود دشمن کمک نکنند مبادا دچار غفلت شوید و جدول مورد نظر دشمن را پر کنید، سئوال این است چه کسانی طی ماه‌های گذشته واژه انتخابات آزاد را مطرح کردند و جالب آنکه در کنار آن‌ها اسامی شخصیت‌هایی با نام و نشان که دارای مسئولیت‌هایی مهم در نظام هستند می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: عنوان انتخابات آزاد اولین بار توسط سلطنت‌طلب‌ها و اصلاح‌طلبان مطرح شد و رضا پهلوی پسر محمدرضا خائن یکی از افرادی است که چندین بار بر ضرورت برگزاری انتخابات آزاد تأکید کرده است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور دولت اصلاحات نیز تأکید می‌کند که مطلوب این است که یک انتخابات آزاد و واقعا اطمینان بخشی برگزار شود.

وی تصریح کرد: شخص دیگری می‌گوید، انتخابات آزاد شفاف، اعتماد مردم را افزایش می‌دهد اما آنچه به نظر می‌رسد کلید واژه انتخابات آزاد آغاز یک پروژه شوم و یک فتنه جدید است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اما رهبر فرزانه و حکیم انقلاب از تحرکات پشت پرده فتنه جدید پرده برداشت و چهره‌های آن‌ها را رو کرد و آن‌ها را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام گذاشت. مردم باید مراقب باشند فریب ترفندهای دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را نخورند بلکه باید به رهنمودهای رهبر انقلاب اهتمام جدید داشته باشند.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام هشتم امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار امام حسن در دوران امامت خویش صلح با معاویه بود اقدام امام در قالب صلح در راستای مصلحت اسلام و مسلمین بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب