سرویس: سیاسی
کد خبر: 777
|
07:56 - 1391/09/16
نسخه چاپی

قدرت پوشالی دولت مردان آمریکا برای جهانیان نمایان خواهد شد

قدرت پوشالی دولت مردان آمریکا برای جهانیان نمایان خواهد شد
فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت:قدرت پوشالی دولت مردان آمریکا برای جهانیان نمایان خواهد شد.

به گزارش ایلام فردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،فرمانده سپاه ناحیه ایلام در گفتگویی شکار دومین پهباد آمریکایی را نشانه قدرت ایمان و توان بالای اشراف اطلاعاتی و نظامی فرزندان انقلاب دانست.

شاکرمی اظهار داشت: به زودی قدرت پوشالی دولت مردان آمریکا برای جهانیان نمایان خواهد شد.

وی ادامه داد: دنیا فهمیده است که فشار، زور، تهدید و تحریم چنانچه در این سی سال کاربردی نداشته است، هم اکنون نیز با یاری خدای سبحان و پایمردی و مقاومت ملت غیور ایران اثری نخواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام دلایل انزوای رژ‍یم صهیونیستی در چند روز اخیر از سوی مجامع بین المللی را ناشی از شکست های پیاپی ایالات متحده در برابر ایران دانست و افزود: تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی ملت ایران است و انشاالله در آینده ای نه چندان دور همگی شاهد خواهند بود که  پهبادهای  دشمنان ایران اسلامی بالی برای پرواز نخواهند داشت و فرزندان این آب و خاک به تاسی از راه امام و شهدای سرافراز و پیروی از منویات حضرت امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی) آرزوی مذاکره با شیطان بزرگ(آمریکا) را بر دلشان خواهند گذاشت.

این فرمانده نظامی در ادامه یاد آور شد: به زودی شاهد رفع تحریم های ایران و شاهد امتیازات فراوان از سوی دشمنان انقلاب هستیم چرا که چاره ای جز این نداشته و ندارند. آنها ملتمسانه از ایران خواهند خواست که پای میز مذاکره بیاید، ولی این آرزو را با خفت و خواری به گور خواهند برد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب