سرویس: سیاسی
کد خبر: 65023
|
13:49 - 1403/02/04
نسخه چاپی

فرماندار مهرلن:

اتحاد مردم و مسئولین رمز موفقیت است

اتحاد مردم و مسئولین رمز موفقیت است
فرماندار مهران گفت: وحدت و اتحاد و همدلی مردم و مسئولین تنها نقطه قوت و رمز موفقیت ما است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، نشست صمیمی فرماندار مهران با جمعی از بزرگان و معتمدین مهران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علی‌عباس شفیعی در این نشست گفت:وحدت و اتحاد و همدلی مردم و مسئولین تنها نقطه قوت و رمز موفقیت ماست که اگر به آن تکیه  کنیم قطعا اتفاقی خوبی رخ خواهد داد که نتیجه و ثمره آن  مردم خواهند دید، که خدا رو شکر این مهم در دولت مردمی آیت الله رییسی قابل لمس است و از مهم ترین برنامه های دولت می باشد.

وی افزود:معتمدین چشم بینا و پشتوانه قوی مردم هستند که در بسیاری از تعاملات نقش سازنده ای را اایفا میکنند و از این رو وظیفه سنگینی بر عهده دارند .

شفیعی گفت:مشارکت مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها با هدایت، حمایت و نظارت دولت از سیاست های قطعی دولت مردمی سیزدهم در پیشبرد امور و مدیریت جامعه است، که بنده اعلام میکنم  درب دفتر فرماندار به روی همه مردم شهرستان باز بوده و در خدمت مردم می باشیم.

نماینده دولت در شهرستان خاطر نشان کرد:بنده در برابر شما سوگندیاد میکنم از روزی که به مهران آمده ام و تا روزی به عنوان فرماندار در این شهر ستان  فعالیت دارم در جهت اجرای عدالت و رفع محرومیت و دفاع از حق مردم قدم برداشته وازهیچ کوششی دریغ نورزم.

علی عباس شفیعی گفت:این نشست ها قطعا تداوم خواهد داشت تا ضمن استفاده از راهکارهای ارائه شده جهت توسعه و پیشرفت شهرستان و امیدآفرینی، نسبت به تبیین و تشریح اقدامات انجام شده، گزارش های لازم ارائه شود.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد