سرویس: استان ایلام
کد خبر: 9833
|
13:17 - 1393/06/30
نسخه چاپی

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

اجرای 527 برنامه در استان ایلام

اجرای 527 برنامه در استان ایلام
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از اجرای 527 برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،سردار سید صادق حسینی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا ایثارگری ها،جانفشانی ها و از خودگذشتگی مردم ایران اسلامی را در مقطع ای حساس بازخوانی کنیم.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی در طول تاریخ ایران است که یک ذره از خاک آن در دست دشمن باقی نماند و ایران به همه اهداف خود در آن رسیده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تاکید کرد: جلال و شکوه و عظمت الان کشور ما مرهون دفاع،صبر مردم و تقدیم هزاران شهید است.

سردار حسینی اضافه کرد: در دوران جنگ هشت ساله بیش از 40 کشور از رژیم بعثی عراق حمایت کردند اما ایران تک و تنها با بهره گیری از عنصر معنویت و رهبری هوشمندانه حضرت امام(ره) و جانفشانی های رزمندگان اسلام توانست در این دوران سربلند باشد.

وی در ادامه این نشست به برگزاری برنامه مختلف در استان ایلام اشاره کرد و گفت:در مجموع در طول هفته دفاع مقدس 527 برنامه برگزار می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) اهم این برنامه ها را برگزاری رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور همزمان با سراسر کشور،بازسازی عملیات والفجر 5،پیاده روی خانوادگی،افتتاح بیمارستان صحرایی در بخش محروم ماژین ،افتتاح و کلنگ زنی 33 پروژه محرومیت زادیی و برگزاری همایش فرماندهان استانی دانست.

سردار حسینی با اشاره به برگزاری نمایش بازسازی عملیات والفجر 5 در ایلام افزود : این نمایش قرار است به بازسازی ایثارگری های رزمندگان استان ایلام در عملیات والفجر 5 بپردازد.

وی گفت:این برنامه در پارک تفریحی چغا سبز ایلام برگزار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد