سرویس: استان ایلام
کد خبر: 937
|
13:01 - 1391/10/03
نسخه چاپی

ضاربان دختر دانشجو در ایلام دستگیر شدند

ضاربان دختر دانشجو در ایلام دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ضاربان دختر دانشجو در ایلام دستگیر شدند.

به گزارش ایلام فردا به نقل ازفارس،سردار علی دولتی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته پلیس در نهایت ضاربان دختر دانشجو در ایلام دستگیر شدند.

وی ادامه داد: موضوع خواستگاری انگیزه اصلی حمله ضاربان به این دختر دانشجو بوده که در نخستین فرصت این ضاربان توسط پلیس دستگیر شدند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: سه روز پیش دختر جوانی با حمله دو نفر و با ضربات چاقو نقش بر زمین و راهی بیمارستان شد.

دولتی تصریح کرد: به دنبال این حادثه اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و پس از چند ساعت یکی از افراد ضارب توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: ضارب اصلی این دختر دانشجو پس از ضرب و جرح در نخستین فرصت به شهرستان ماهشهر فرار می‌کند که با انجام تلاش‌های اطلاعاتی محل اختفای این ضارب مشخص و صبح امروز دستگیر می‌شود.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: ضارب نیز در اعتراف اولیه خود بحث خواستگاری از این دختر را انگیزه عمل غلط خود عنوان کرده است.

دولتی تصریح کرد: متاسفانه برخی رسانه‌های انگیزه این عمل را سرقت عنوان کردند که این انگیزه غیر واقعی و کذب محض است.

فرمانده انتظامی استان ایلام، انتشار عجولانه اخبار را غیرحرفه‌ای و به دور از قانون اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی در کشور عنوان کرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به محض اطلاع از وقوع این حادثه موضوع را به صورت ویژه تا دستگیری و مشخص شدن علت آن در دستور کار خود قرار داده است.

این دختر دانشجو که به علت ضربه چاقو از ناحیه گردن و پس از افتادن در کف خیابان از ناحیه سر دچار صدمه شدید شده بود، اکنون در بیمارستان بستری است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب