سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 936
|
12:15 - 1391/10/03
نسخه چاپی

اختصاص 26 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی آبدانان

اختصاص 26 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی آبدانان
معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 26 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی آبدانان در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از آبدانان نیوز،در قالب طرح ملی مهر ماندگار دو پروژه بزرگ به دانشگاه محول شده است که با بهره برداری از آنها زمینه های بیشتری برای اراﺋﻪ خدمات به مردم فراهم می شود.

صیدنور علی مرادی ادامه داد: این دو طرح شامل بیمارستان 32 تختخوابی با پیشرفت فیزیکی 75 درصد و دیگری خوابگاه 160 نفره دانشجویان دختر با پیشرفت 65 درصد است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات تخیصیص یافته به این دو طرح اشاره کرد و تصریح کرد: 26 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی آبدانان در نظر گرفته  شده است که برای تکمیل نهایی آن حدود هفت میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات طرح های مهر ماندگار نیاز است.

علی مرادی افزود: خوابگاه 160 نفره خواهران از دیگر پروژه هاست که برای راه اندازی آن 11 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پایان تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبار این دو پروژه از محل اعتبارات استانی و طرح های مهر ماندگار، تا پایان سال جاری به طور کامل به اتمام می رسند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب