سرویس: سیاسی
کد خبر: 927
|
12:04 - 1391/10/02
نسخه چاپی

نسبت رضایی با هاشمی از زبان خودش

 نسبت رضایی با هاشمی از زبان خودش
محسن رضایی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خود را آغاز کرد و با هیئتی همراه وارد آذربایجان غربی شد و به مدت دو روز با مردم شهرستان های ارومیه و مهاباد دیدار داشت.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از دانشجو، این در حالی است که در دیدار رضایی با دانشجویان دانشگاه ارومیه، خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات محلی ساعت ها در هوای سرد، پشت درهای بسته ماندند تا حراست دانشگاه در این مورد تصمیم گیری کند؛ تماس با هیئت همراه رضایی تنها راه چاره خبرنگاران بود که به دلیل بی‌اعتنایی آن‌ها، کار به رئیس دانشگاه رسید که البته این پیگیری خبرنگاران برای حضور در جلسه بی‌نتیجه نماند.

نکته جالب دیگر این مراسم اینکه مسئولان برگزاری این نشست به دانشجویان اجازه پرسش شفاهی را ندادند و سوالات به صورت کتبی و انتخابی از رضایی پرسیده شد.

دانشجویی حاضر که به این وضعیت اعتراض داشت، سوال خود را به صورت مکتوب به دست رضایی رساند.

 
رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بعد از گذشت چندین سال هنوز اصل 15 قانون اساسی در خصوص استفاده از زبان مادری در متون اجرا نشده است؟ گفت: یکی از ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی تکیه بر فرهنگ های محلی است که باید در سال های آتی استفاده شود.

محسن رضایی در پاسخ مجری که گفت احمدی نژاد در ابتدای ریاست جمهوری رابطه خود با رهبر معظم انقلاب را رابطه پدر و فرزندی یا مرید و مرادی اعلام کرد، اگر نسبت شما با ایشان پرسیده شود، جوابتان چیست؟ گفت: ایشان ولی من هستند.

مجری در مورد نسبت رضایی با هاشمی رفسنجانی پرسید و وی گفت: همکار و دوست هم هستیم؛ این پاسخ خنده حضار را در پی داشت.

سوال دیگر در خصوص نظر رضایی در مورد فتنه 88 بود که در جواب گفت: غائله 88 ابتدا اعتراض اجتماعی بود که توسط دو عامل به فتنه تبدیل شد؛ یکی این که مدیران این جریان در داخل نتوانستند آن را کنترل کنند و دیگر این که دشمنان از این ضعف به خوبی بهره بردند.

سوال دیگر درباره پس گیری اعتراض وی به تقلب در جریان انتخابات بود که در پاسخ گفت: من معتقد به تقلب نبودم، بلکه با نتیجه گیری شورای نگهبان، خود را ملزم به رعایت قانون دانستم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب