سرویس: استان ایلام
کد خبر: 925
|
10:40 - 1391/10/02
نسخه چاپی

3 سارق مسلح بانک ملی ایلام دستگیر شدند

3 سارق مسلح بانک ملی ایلام دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: 3 سارق مسلح بانک ملی ایلام دستگیر شدند.

به گزاش ایلام فردا به نقل از فارس،سردار علی دولتی اظهار داشت: با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی انتظامی استان این سه سارق مسلح در نخستین فرصت پس از سرقت مسلحانه از بانک شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با اعلام سرقت مسلحانه از شعبه بانک ملی امام خمینی(ره) شهر ایلام، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی ایلام قرار گرفت.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: پس از گذشت 24 ساعت از وقوع سرقت، سارقین شناسایی شدند و طی یک سری اقدامات اطلاعاتی عملیاتی سه نفر سارق مسلح در شهرستان‌های مریوان، تهران و ایلام دستگیر شدند.

دولتی تصریح کرد: مبلغ 27 میلیون تومان وجه سرقت شده در روز سرقت با توجه به طرح مهار توسط پلیس اجرا شد و همکاری خوب مردم در پی تعقیب سارقین خودروی احدی از شهروندان با موتورسیکلت برخورد می‌کند و سارقان مجبور به جاگذاشتن کیف حامل پول می‌شوند و خود نیز متواری می‌شوند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تمام وجه به سرقت رفته کشف و ضبط و تحویل بانک ملی شده است.

وی ادامه داد: در این سرقت نیز دو قبضه اسلحه به کار گرفته شده که این دو قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شده است.

این فرمانده انتظامی به افراد متخلف و افراد سابقه‌دار هشدار داد که دست از شرارت و تخلف بردارند و مطمئن باشند که چنانچه که مرتکب عمل خلافی شوند توسط پلیس دستگیر می‌شوند.

دولتی تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه رئیس قوه قضائیه پلیس هم عزم خود را در این راستا جزم کرده تا با اراذل و اوباش و مسائل خشن برخورد قاطعانه داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قطعا دستگاه قضایی هم با افراد شرور و سابقه‌‌دار برخورد جدی و قاطعی خواهد داشت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب