سرویس: علمی و فناوری
کد خبر: 912
|
10:13 - 1391/09/30
نسخه چاپی

آزمون آیه های تمدن در دهلران برگزار شد

آزمون آیه های تمدن در دهلران برگزار شد
در راستای شناسایی و رشد علمی دانش آموزان بسیجی، آزمون تعیین سطح آیه های تمدن در دهلران برگزار شد.

به گزارش ایلام فردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،مسئول موسسه علمی، آموزشی رزمندگان شهرستان دهلران اظهار داشت: آزمون آیه­های تمدن بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری و  در راستای تحقق اهداف چشم انداز20  ساله نظام و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص، آزمون تعیین سطح آیه های تمدن، بین دانش آموزان بسیجی مقطع دوم راهنمایی تا سوم دبیرستان که در زمینه علمی دارای استعداد و موفقیت می باشند برگزار شد.

مومنی گفت: نفرات برگزيده اين مرحله از آزمون در مرحله بعد شرکت خواهند کرد و پس از تفکیک در هر مرحله تحت پوشش خدمات رایگان موسسه علمی رزمندگان قرار خواهند گرفت.

وی افزود : دانش آموزان به شرط ادامه عضویت در بسیج و شرکت در مراحل مختلف این آزمون ها می توانند تا پایان تحصیلات دانشگاهی از خدماتی نظیر برگزاری کلاس های نکته و تست ، کتاب های کمک آموزشی ، آزمون های آزمایشی و مشاوره ، بن کتاب و ... برخوردار شوند.

وی هدف از اجرای این آزمون را کسب کرسی­های برتر دانشگاه ها و تأمین منابع انسانی مورد نیاز کشور و کمک به توانمندی­های دانش­ آموزان بسیجی در تمامی سطوح تحصیلی بیان نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب