سرویس: استان ایلام
کد خبر: 911
|
09:39 - 1391/09/30
نسخه چاپی

هشدار در مورد آبگرفتگی معابر/

بارندگی منجر به آبگرفتگی خیابان ها و معابر عمومی می شود

بارندگی منجر به آبگرفتگی خیابان ها و معابر عمومی می شود
مدیرکل بحران استانداری ایلام در زمینه آبگرفتگی خیابان ها و معابر شهرهای مختلف استان بدنبال بارندگی های شدید هشدار داد.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از ایرنا،سهراب حکیمی گفت: سامانه بارش زایی که از امروز به آسمان استان نفوذ کرده است، تا شامگاه فردا جمعه در ایلام فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: بر پایه پیش بینی ها، بارندگی های ناشی از این سامانه منجر به آبگرفتگی خیابان ها و معابر عمومی بیشتر شهرهای استان ایلام می شود.

مدیرکل بحران استانداری ایلام اظهار کرد: فرمانداران و شهرداری های مناطق مختلف استان ایلام اکنون برای جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر عمومی به حال آماده باش درآمده اند.

حکیمی افزود: تمهیدهای لازم برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل در خصوص آبگرفتگی احتمالی معابر و جاری شدن روان آب های ناشی از بارندگی اندیشیده شده است.

استان ایلام واقع در ناحیه زاگرس باختری از حیث بارش در زمره یکی از مناطق پرباران کشور است.

بارندگی های سال زراعی جاری با وجود چندین سال خشکسالی پی در پی و وقوع زیان های هنگفت و غیر قابل جبران به بخش های اقتصادی استان، در تمام شهرستان های استان بسیار چشمگیر بوده است.

بارش های امیدوار کننده امسال در برخی شهرستان های ایلام حتی از میانگین بلند مدت بیست ساله هم فراتر رفته که این از ترسالی و بدنبال آن وفور نعمت و رونق کشت و کار خبر و نوید می دهد.

کشاورزی استان همچنان به امید باران زنده است و کاهش قابل توجه بارش های چند سال گذشته بخش عمده و زیادی از محصول زمین های دیم ایلام را نابود کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب