سرویس: سیاسی
کد خبر: 897
|
21:26 - 1391/09/28
نسخه چاپی

بهرام نیا در نشست خبری:

سرپرستان فرمانداری های استان ایلام تغییر خواهند کرد

سرپرستان فرمانداری های استان ایلام تغییر خواهند کرد
حسن بهرام نیا معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در نشست خبری خود گفت:سرپرستان فرمانداری های استان ایلام تغییر خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلام فردا،نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اصحاب رسانه عصر امروز در استانداری ایلام برگزار شد.

در این نشست حسن بهرام نیاضمن تقدیر از حضور اصحاب رسانه گفت:حضور پرشور و گرم اصحاب رسانه استان ایلام در این نشست فرصتی بزرگ برای مدیران مجموعه استانداری در راستای توسعه همه جانبه استان ایلام قلمداد می کنم.

وی ادامه داد:امیدوارم در پایان آنچه که خیر و صلاح مردم استان ایلام است به واسطه هم اندیشی ها رقم بخورد. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به تغییرات مدیریتی در استان گفت:تغییراتی که در راس مدیریت استان رخ داده فرصت خوبی برای بررسی از وضعیت مدیریت های استان فراهم کرده است.

بهرام نیا افزود:این بررسی در حوزه‌های توانمندی، صلاحیت شخصی و فردی برای تصدی مسئولیت‌های مهم که در واقع مسئولیت سیاسی شهرستان‌ها قلمداد می‌شود در حال انجام است.

وی تصریح کرد:همه جوانب را برای سپردن مسئولیت به یک فرد در قالب فرمانداری لحاظ خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه برخی از فرمانداری ها توسط سرپرست اداره می شوند بیان کرد:تمام تلاش ما این است که تا دوهفته دیگر تکلیف این سرپرستان مشخص شود و قطعاسرپرستان فرمانداری های استان ایلام تغییر خواهند کردو البته این تغییر حقی است که همگان برای ما قائل هستند.

بهرام نیا بابیان اینکه گفتمان غالب در کشور گفتمان ولایت است اضافه کرد:ما اصولگرا را کسی می دانیم که در گفتمان ولایت حرکت کند.

وی در ادامه این نشست با اشاره به اینکه وظیفه همه مسئولان و مدیران نوکری و خدمت به مردم است گفت:من هم با این نگاه و رویکرد به استان ایلام آمده ام که خدمتگزار مردم باشم ودر این راه نیز هیچ منتی بر سر کسی نداریم، نوکری مردم را افتخار خود دانسته و در این راه تلاش می کنیم.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب