سرویس: سیاسی
کد خبر: 67820
|
09:42 - 1403/08/03
نسخه چاپی

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری ایلام خبر داد:

تشکیل هیئت صلح در پتروشیمی ایلام

تشکیل هیئت صلح در پتروشیمی ایلام
معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری ایلام در امور شوراهای حل اختلاف از تشکیل و راه‌اندازی هیئت صلح و سازش در شرکت پتروشیمی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، عابدین کوهی صبح امروز در جلسه هماهنگی برای راه‌اندازی هیئت صلح ستاد صبر در شرکت پتروشیمی گفت: باتوجه‌به موارد اختلافی که ممکن است بین کارگران و کارفرما در بخش‌های مختلف شرکت پتروشیمی ایلام وجود داشته باشد، بدون شک برای حل‌وفصل این اختلافات، وجود هیئت صلح و سازش ضروری به نظر می‌رسد.
 معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری ایلام تشکیل هیئت صلح در پتروشیمی ایلام را ضروری دانست و افزود: استقبال و پذیرش تشکیل هیئت صلح در پتروشیمی توسط مسئولان این شرکت ارزشمند و نشان‌دهنده نگاه آنها به موضوع صلح و سازش بین کارگر و کارفرما است.

کوهی ادامه داد: شاکیان از پتروشیمی قبل از مراجعه به مراجع قضایی جهت طرح دعوی، برای اخذ نتیجه سریع و راحت‌تر پرونده خود با مراجعه مستقیم به هیئت صلح و سازش مستقر در شرکت پتروشیمی ایلام پیگیر شکایات و مطالباتشان از شرکت باشند.

کوهی در خصوص شیوه رسیدگی به شکایات و طرح اختلافات در این هیئت نیز اظهار کرد: شکایاتی که مردم و کارگران از شرکت دارند و یا دیگر اختلافات مطروحه، در هیئت صلح و سازش مستقر در پتروشیمی قابل‌بررسی است.

 

وی تأکید کرد: ابتدا تلاش و هدف این هیئت برقراری و حصول سازش است تا موضوع به نحو مسالمت‌آمیز حل‌وفصل شود و اعضای این هیئت در صددند در یک کار خداپسندانه به اختلافات و مشکلاتی که کارکنان و کارگران مجموعه با کارفرمایان و مسئولان شرکت دارند ورود و با رسیدگی به طرح دعوی، پرونده را به سازش ختم کنند.

 

انتهای خبر/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد