سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67818
|
00:13 - 1403/08/04
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خبر داد:

حل مشکلات آب آسمان آباد

حل مشکلات آب آسمان آباد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: دو حلقه چاه جدید برای حل مشکل قطعی و یا افشار فشار شهروندان آسمان آباد در شهرستان چرداول در نظر گرفته شده که کار اجرایی آن به زودی شروع خواهد شد؛ برنامه‌هایی داریم تا مشکل آب آسمان آباد در کم‌ترین زمان ممکن حل شود.

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: مشکل آب شهر آسمان آباد یکی از مسائل اساسی و مهمی است که نیاز به توجه ویژه دارد. ما در تلاشیم تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق و استفاده از منابع موجود، این مشکل را به سرعت حل کنیم. شهروندان باید بدانند که این موضوع برای ما نیز بسیار حائز اهمیت است و به هیچ وجه نمی‌خواهیم که مردم با کمبود آب مواجه شوند.

وی افزود: تلاش ما بر این است که با بهبود زیرساخت‌ها و افزایش ظرفیت تأمین آب، نیازهای شهروندان را برآورده کنیم. در این راستا، پروژه‌های مختلفی در حال اجراست که امیدواریم به زودی نتایج مثبت آن را مشاهده کنیم. همچنین، ما در حال بررسی و ارزیابی منابع جدید آب هستیم تا بتوانیم تنوع منابع تأمین آب را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام خاطرنشان کرد: دو حلقه چاه جدید برای حل مشکل قطعی و یا افشار فشار شهروندان آسمان آباد در شهرستان چرداول در نظر گرفته شده که کار اجرایی آن به زودی شروع خواهد شد؛ برنامه‌هایی داریم تا مشکل آب آسمان آباد در کم‌ترین زمان ممکن حل شود.

محمدی ادامه داد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا نشت آب، سریعاً به ما اطلاع دهند. همکاری و مشارکت مردم در این زمینه بسیار مهم است و می‌تواند به تسریع روند حل مشکل کمک کند. ما همچنین برنامه‌هایی برای آموزش عمومی در زمینه مدیریت مصرف آب داریم تا مردم را نسبت به اهمیت این موضوع آگاه کنیم.

وی در پایان گفت: ما به عنوان مسئولین متعهد هستیم که تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات آبرسانی به کار بگیریم. امیدواریم با همکاری همه نهادها، سازمان‌ها و مردم، بتوانیم شرایط بهتری را برای شهر آسمان آباد فراهم کنیم. همچنین، از حمایت‌های مقامات محلی و استانی نیز قدردانی می‌کنیم که در این مسیر ما را یاری می‌کنند. ما به آینده امیدوار هستیم و با همت جمعی می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد