سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67816
|
00:18 - 1403/08/04
نسخه چاپی

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه دهلران:

نانوایی‌های متخلف منتظر برخورد قانون باشند

نانوایی‌های متخلف منتظر برخورد قانون باشند
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه دهلران گفت: برخورد با نانوایی‌های متخلف یکی از اولویت‌های ما در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ارتقای کیفیت خدمات به خصوص در شهرستان دهلران است.

مجید نادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: برخورد با نانوایی‌های متخلف یکی از اولویت‌های ما در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ارتقای کیفیت خدمات به خصوص در شهرستان دهلران است؛ متأسفانه در برخی موارد شاهد تخلفات مانند عدم رعایت قیمت‌ها، کم‌فروشی و عدم رعایت استانداردهای بهداشتی در تهیه نان هستیم که این موضوع نیاز به پیگیری جدی دارد.

وی افزود: در این راستا، بازرسان ما به صورت مستمر از نانوایی‌ها بازدید می‌کنند و هرگونه تخلف را به سرعت گزارش می‌دهند. هدف ما این است که با همکاری اتحادیه نانوایان و سایر نهادهای مرتبط، نظارت دقیق‌تری بر عملکرد نانوایی‌ها داشته باشیم. همچنین، برگزاری جلسات آموزشی برای نانوایان به منظور ارتقای سطح آگاهی آنها در مورد قوانین و استانداردهای مربوطه نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه دهلران خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که علاوه بر برخورد قاطع با متخلفان، آموزش‌های لازم را نیز به نانوایان ارائه دهیم تا آنها بتوانند با رعایت استانداردها و کیفیت، خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. امیدواریم با این اقدامات، رضایت عمومی افزایش یابد و مردم از خدمات نانوایی‌ها راضی باشند.

نادری تصریح کرد: همچنین، در صورت مشاهده تخلفات، با متخلفان برخورد قانونی خواهیم کرد و جریمه‌های سنگینی برای آنها در نظر خواهیم گرفت تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم. ما به سلامت و رضایت مردم اهمیت می‌دهیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: نانوایی‌ها باید بدانند که کیفیت نان تأثیر مستقیمی بر سلامت جامعه دارد و ما نمی‌توانیم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم؛ بنابراین، نظارت بر کیفیت آرد مصرفی و همچنین نحوه پخت نان از دیگر اقداماتی است که در دستور کار ما قرار دارد.

نادری بیان داشت: مردم دیدگاه‌های خود درباره کیفیت نان و خدمات نانوایی‌ها به ما اطلاع دهند. نظرات و شکایات مردم برای ما بسیار ارزشمند است و می‌تواند به ما کمک کند تا نقاط ضعف را شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: ما به عنوان مسئولین موظف هستیم که از حقوق مردم دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که همه افراد جامعه بتوانند از خدماتی با کیفیت و مطلوب بهره‌مند شوند. امیدواریم با همکاری مردم و نهادهای مرتبط، بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای بهبود وضعیت نانوایی‌ها برداریم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد