سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65948
|
17:58 - 1403/04/07
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

آمادگی پلیس ایلام برای برگزاری امنیت انتخابات

آمادگی پلیس ایلام برای برگزاری امنیت انتخابات
فرمانده انتظامي استان ایلام از آمادگي کامل پليس برای برگزاری انتخاباتی امن و با شکوه در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، سردار «جمال سلمانی»  در جمع کارکنان انتظامی استان، گفت: برابر فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری آنچه که در انتخابات مهم است حضور حداکثری همه آحاد مردم است ، چرا که حضور و مشارکت بالای مردم در این عرصه موجب شکست و بی نتیجه ماندن حربه های دشمنان انقلاب ایران اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با نظم و امنیت کامل در استان ایلام اندیشیده شده است،اضافه کرد: مجموعه انتظامی استان با بسیج کلیه تجهیزات و امکانات و بکارگیری نیروهای باتجربه درصدد تامین نظم و امنیت انتخابات است تا شرایط را برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم کند.

این مقام انتظامی انتخابات را یکی از مصادیق بارز حضور مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و اظهار کرد: انشااله مردم انقلابی و شهید پرور استان ایلام  بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای به جهانیان نشان دهند که پای آرمان های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ،تصریح کرد: آنچه براي مجموعه انتظامی در این ماموریت مهم است، تامين نظم و امنيت اين حماسه با شكوه و مشارکت حداکثری است و در صددیم با انجام وظيفه خود پاسدار ارزش ها و اصول انقلاب اسلامي باشیم و بار ديگر ثابت کنیم كه خدمتگزار مردم و سرباز ولايت فقيه هستیم.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب