سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65811
|
00:05 - 1403/03/29
نسخه چاپی

مدیر کمیته امداد چرداول عنوان کرد؛

توزیع ۱۳۰۰ کیلو گوشت قرمز بین مددجویان

توزیع ۱۳۰۰ کیلو گوشت قرمز بین مددجویان
مدیر کمیته امداد چرداول گفت: همزمان با عید سعید قربان ، یکهزارو ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

«فرهاد رستمی» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» اظهار کرد: همزمان با عید سعید قربان ، یکهزارو ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز  و همچنین بسته های غذایی و  مرغ با اعتبار قریب به ۱۰ میلیارد ریال بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چرداول افزود: مردم نیکوکار شهرستان  چرداول همواره در مناسبت‌های مختلف در انجام امور خیر پیشگام بوده و در حد توان برای دلجویی از نیازمندان و کسب رضای الهی پیشقدم هستند.

وی ادامه داد: خیرین، نیکوکاران و دامداران امسال نیز مانند سال‌های گذشته در روز عید قربان با مساعدت‌های مالی و معنوی خود با اهدای ۶۲ راس دام سبک و سنگین  زمینه توزیع گوشت قرمز بین ۶۵۰ خانوار چرداولی را فراهم  کردند.

رستمی بیان کرد: کمیته امداد  شهرستان چرداول در روز عید قربان با همکاری اداره دامپزشکی و کشتارگاه شهرستان و بصورت بهداشتی توانست ۶۲ راس دام سبک و سنگین را با مساعدت نیکوکاران،دامداران و خیران ذبح کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چرداول ضمن قدردانی از همکاران و پیشکسوتان امداد که در روز تعطیل خدمت رسانی می‌کنند، گفت: همکاران ما در مجموعه کمیته امداد، گوشت قربانی جمع آوری شده را بسته بندی و بین مددجویان این نهاد توزیع کردند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب