سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65277
|
10:22 - 1403/02/19
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:

روستای ریکا نیاز به ۳ هزار و ۶۰۰ متر توسعه شبکه دارد

روستای ریکا نیاز به ۳ هزار و ۶۰۰ متر توسعه شبکه دارد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به اینکه روستای ریکا نیاز به سه هزار و ۶۰۰ متر توسعه شبکه دارد، گفت: باهمت پرسنل زحمت‌کش آبفای صالح‌آباد، یک هزار و ۱۵۰ متر از آن اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،محمد محمدیدر جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: این شرکت باهدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی و افزایش کمی و کیفی فشار آب، اقدام به لوله‌گذاری و توسعه شبکه به طول ۵۰۰ متر با لوله پلی‌اتیلن به قطر ۱۱۰ میلی‌متر در روستای "ریکا" به‌صورت امانی، توسط پرسنل اداره آبفای بخش صالح‌آباد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه این عملیات موجب افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای سطح خدمات‌رسانی خواهد شد، تأکید کرد: با این اقدام مشکل کم‌آبی ۲۰ خانوار مرتفع، تعداد ۱۰ انشعاب استانداردسازی و امکان واگذاری ۷۰ مورد انشعاب جدید فراهم شد.

وی بیان کرد: روستای ریکا نیاز به سه هزار و ۶۰۰ متر توسعه شبکه دارد که باهمت پرسنل زحمت‌کش آبفای صالح‌آباد، یک هزار و ۱۵۰ متر از آن اجرا شده است.

 محمدی با بیان اینکه روستای ریکا ۲۲۸ مشترک آب دارد، یادآور شد: در صورت تأمین اعتبار مناسب ۲ هزار و ۴۵۰ متر توسعه شبکه باقی‌مانده اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب