سرویس: سیاسی
کد خبر: 64659
|
01:50 - 1403/01/11
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

شب‌های قدر عاملی برای اصلاح باورها است

شب‌های قدر عاملی برای اصلاح باورها است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: شب‌های قدر باید عاملی برای اصلاح باورها است و باید تلاش کنیم با انس با قرآن دعا و اهل‌بیت زنگی خودمان را سامان دهیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حجت‌الاسلام علی‌اشرف علی‌محمدی شامگاه امروز در مراسم لیالی شب اول قدر در مصلی شهر ایلام گفت: امسال بهار طبیعت با بهار معنویت الفت پیدا کرده و همچنان زمین مرده زنده می‌شود ماه رمضان قلب‌ها و روح‌ها را جلا می‌دهد، به همین دلیل نه‌تنها دهان بلکه قلب چشم و گوش ما هم باید روزه باشد اگر به فرمایشات مولا علی (ع) عمل کنیم.

وی افزود: باید دیگران را در مال دنیا شریک بدانیم و در کنار هم معاونت و همراهی در کار خیر داشته و نگذاریم برادر ما در مشکلات بماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: عدالت یکی از مهم‌ترین اهداف اصلی انبیا بود و لازم است مسئولین و مردم نسبت به اجرای عدالت در محیط خانواده و جامعه اهتمام داشته و نیاز است فرهنگ عدالت در جامعه گسترانده شود.

 علی‌محمدی گفت: سعادت دنیا و آخرت ما در گرو ذکر خدا، کمک به مردم، اجرای عدالت و یاد آخرت است و نسبت این موضوعات باید اهتمام ویژه داشته باشیم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: اهل‌بیت چون ایمان و اعتقاد قلبی به خدا و آخرت داشتند؛ اما کم نمی‌آورند و آن‌ها برای ما الگو هستند و برای اینکه راه را پیدا کرده و به گمراهی کشانده نشویم قطعاً آن‌ها چراغ راه ما هستند که ما را نجات می‌دهند.

وی بیان داشت: در فرهنگ علوی ما نشان‌دادن چهره ناموس در فضای مجازی با ظاهری نامناسب کاری ناپسند که باید از آن پرهیز کنیم و باید بدانیم که این مغایر با فرهنگ ما است.

علی‌محمدی گفت: طی روزهای گذاشته مراسماتی در برخی مناطق ایلام برگزار شد که مغایر با فرهنگ ما بود، زنان ایلامی از گذشته تاکنون همواره پوشش کامل داشته و باید بدانیم که دشمن می‌خواهد از هر طریقی که شده ما را از فرهنگ اصیل خودمان دور کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: باید تاب‌آوری ما بالا باشد صبور بوده و در مقابل مشکلات قوی باشیم، به همین دلیل راه‌حل در چند چیز است؛ ارتباط باخدا، استغفار و بازگشت از گناه و همچنین فرستادن صلوات است که باعث می‌شود تا در مقابل مشکلات ایمن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شب‌های قدر باید عاملی برای اصلاح باورها است و باید تلاش کنیم با انس با قرآن دعا و اهل‌بیت زنگی خودمان را سامان دهیم.

علی‌محمدی تصریح کرد: ایران اسلامی در همه علوم رشد کرده و بزرگ و باعظمت شد؛ ولی جریان غرب و استکبار روزبه‌روز به افول نزدیک می‌شود و این به برکت اخلاق‌مداری و باور ماست.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد