سرویس: اقتصادی
کد خبر: 63695
|
10:37 - 1402/11/13
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام:

۷۵ کیلومتر از راه‌های استان ایلام برف‌روبی شد

۷۵ کیلومتر از راه‌های استان ایلام برف‌روبی شد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: ۷۵ کیلومتر از راه‌های استان ایلام برف‌روبی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سیدزاهدین چشمه خاور روز جمعه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: باتوجه‌به ریزش نزولات جوی از شب گذشته در نقاط مختلف هیچ مشکلی در راه‌های استان به وجود نیامده و تمام راه‌ها باز و تردد در آنها جریان دارد.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه با تلاش راهداران بیش از ۷۵ کیلومتر باند راه از محورهای سراسر استان برف‌روبی شد، افزود: علاوه بر برف‌روبی راه‌های استان، بیش از ۹۰ تن مخلوط شن و نمک به‌منظور باز نگه‌داشتن راه‌ها و تردد ایمن در محورهای مواصلاتی با استفاده از ۲۱ دستگاه ماشین‌آلات پخش شده است.

چشمه خاور با بیان اینکه با تلاش و اقداماتی که راهداران در شبانه‌روز گذشته انجام دادند هیچ‌کدام از محورهای استان مسدود نشد، اضافه کرد: در راهداری زمستانی ۴۷ دستگاه انواع ماشین‌آلات وظیفه برف‌روبی محورهای مواصلاتی استان را برعهده دارند.

وی بیان کرد: ۳۲ تیم عملیاتی راهداری در استان با ماشین‌آلات در کنار سایر دستگاه‌ها به‌منظور رفع مشکلات احتمالی در نقاط مختلف جاده‌ای حضور دارند.

چشمه خاور با اشاره به‌کندی تردد در گردنه کبیرکوه، گفت: باتوجه‌به بارش سنگین برف در گردنه‌های استان و لغزندگی جاده به علت نبستن زنجیرچرخ خودروها برای ساعاتی سبب مسدودشدن گردنه کبیر کوه بودیم که با تلاش نیروهای راهداری هم اکنون مسیر باز و تردد در آن برقرار است.

وی تصریح کرد: از رانندگان و مترددین محترم تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری در محورهای استان پرهیز کرده و در صورت تردد از گردنه‌ها حتماً از زنجیرچرخ استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام در پایان اظهار کرد: برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام در خدمت کاربران جاده‌ای است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب