سرویس: اقتصادی
کد خبر: 63693
|
10:25 - 1402/11/13
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

۱۰ هزار میلیارد ریال برای تونل کبیرکوه هزینه شد

۱۰ هزار میلیارد ریال برای تونل کبیرکوه هزینه شد
استاندار ایلام گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم فقط برای تونل کبیرکوه هزینه شده است و در سفر ریاست محترم جمهور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حسن بهرام‌نیا روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در آیین بهره‌برداری هم‌زمان ۹۵۰ طرح و پروژه آموزشی و پرورشی و ورزشی در سراسر کشور و ۱۹ طرح استان ایلام، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که به‌وسیله معجزه‌گر قرن امام راحل به وقوع پیوست.

 استاندار ایلام به مقایسه جشن انقلاب با جشن ۲ هزار ۵۰۰ساله شاهنشاهی پرداخت و گفت: در جشن شاهنشاهی از ۶۹ کشور دنیا حضور داشتند و از ارز حاصل از فروش نفت و بیت‌المال مردم، صرف این جشن بزرگ می‌شد؛ اما امروز جشن انقلاب اسلامی یک جشن مردمی است.

بهرام‌نیا یادآور شد: در آن دوران مردم با مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف مواجه بودند؛ اما نظام شاهنشاهی جشن‌های بزرگ را با هزینه‌های هنگفت برگزار می‌کرد.

وی با اشاره به تحریم‌های غرب و فشارهای جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، گفت: ایران اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات، اما روزبه‌روز در حال پیشرفت است که این یک افتخار بزرگ است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص دههٔ فجر، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دههٔ فجر، آن آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. اگر این آیینه نبود، باز هم مثل همان دوره‌ها و قرون تاریک، باید می‌نشستیم و اسمی از اسلام می‌آوردیم».

وی در ادامه افزود: از حضور مسئولان عزیز و خانواده‌های شهدا که در این برنامه هستند قدردانی می‌کنم خانواده شهدا درواقع نگین هر برنامه هستند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: امروز در این برنامه شاهد حضور پدر شهید رضایی‌نژاد و همسر شهید صارم طهماسبی هستیم که این برنامه با حضور این عزیزان و خانواده‌های شهدا پربرکت است.

استاندار ایلام در ادامه به پروژه‌ها و طرح‌های دهه فجر استان اشاره و یادآور شد: ۳۲۶ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۳ هزار ۷۹۴ میلیارد تومان در استان کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اعلام کرد: ۱۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم فقط برای تونل کبیرکوه هزینه شده است و در سفر ریاست محترم جمهور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات و ضرورت حضور پرشور در این انتخابات، گفت: همه تمرکز و تلاش دشمن کم‌اهمیت جلوه انتخابات در ایران است. مردم با حضور حداکثری و آگاهانه خود در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب