سرویس: اقتصادی
کد خبر: 63687
|
11:03 - 1402/11/12
نسخه چاپی

در روز نخست دهه فجر؛

خوابگاه دانشجویی ۲۴ واحدی الغدیر شهر ایلام افتتاح شد

خوابگاه دانشجویی ۲۴ واحدی الغدیر شهر ایلام افتتاح شد
خوابگاه دانشجویی ۲۴ واحدی الغدیر شهر ایلام به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، صبح روز پنجشنبه در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، خوابگاه دانشجویی ۲۴ واحدی الغدیر شهر ایلام با حضور بهرام‌نیا استاندار ایلام و جمعی از مدیران استانی افتتاح شد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در این آیین ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین شود.

بهرام‌نیا ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب، عمده پزشکان خدمات‌دهنده به مردم از کشورهای بنگلادش و هندوستان بودند؛ اما امروز در بسیاری از حوزه‌های پزشکی از جمله اورولوژی، جراحی قلب و جراحی روده دارای متخصصان و پزشکان توانمند هستیم.

 وی عنوان کرد: مردم در دوران قبل از انقلاب در حوزه درمان دچار مشکلاتی بودند؛ ولی امروز دارای پزشکان توانمندی در جهان هستیم.

 وی تأکید کرد: برنامه زمان‌بندی ۵ساله دستگاه‌های اجرایی بر اساس برنامه هفتم توسعه تدوین شود.

 استاندار ایلام گفت: پرتاب سه ماهواره، آخرین هنرنمایی قدرت انقلاب اسلامی بود که در موقعیت مدار قرار گرفتند که افتخار دیگری برای نظام اسلامی بود.

 این خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با زیربنای ۳ هزار ۳۳۸ مترمربع، عملیات آن در سال ۹۸ با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آغاز و امروز افتتاح شد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب