سرویس: سیاسی
کد خبر: 63685
|
00:12 - 1402/11/13
نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخابات چرداول:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در چرداول اتخاذ شده است

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در چرداول اتخاذ شده است
رئیس ستاد انتخابات چرداول گفت: برای دریافت و اخذ آرای مردم چرداول تعداد ۵۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی و تمهیدات و مقدمات کار فراهم شده است.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: برای برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تعداد ۵۹ شعبه شامل ۴۱ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار آماده دریافت آرای مردم است که از این تعداد شعبه سیار و ثابت (۱۲ شعبه ثابت شهری،۱۸ شعبه سیار روستایی،۲۹ شعبه ثابت شهری) به ترتیب: بخش شباب ۱۳ صندوق، بخش آسمان آباد ۱۷ صندوق، بخش زاگرس ۱۲ صندوق و بخش مرکزی ۱۷ صندوق که تعدادی قریب به ۱ هزار و ۲۰۰ نفر شامل عوامل: اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروی انتظامی، خدماتی کار خطیر برگزاری انتخاب را برعهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات چرداول یادآور شد: با همکاری و تعامل بین هیئت نظارت و اجرایی و بررسی و دقت لازم افراد توانمند و باتجربه برای شعب اخذ رأی انتخاب شده‌اند و برای آشنایی بیشتر و اشراف بر کارهای محوله تا کنون دوره‌ها و رده‌های آموزشی با حضور مدرس و کارشناس خبره انتخابات برای این افراد برگزار کرده‌ایم.

محمدی خاطرنشان کرد: تعداد ۵۹ کاربر برای این تعداد شعبه‌های رأی‌گیری نیز انتخاب شده‌اند و کلاس‌های آموزشی متناسب فعالیت آن‌ها برگزار و این دوره‌های آموزشی کماکان برای عوامل اجرایی انتخابات ادامه دارد.

محمدی با ذکر این نکته که میزان مشارکت مردم چرداول در تمام ادوار گذشته انتخابات چشمگیر و حداکثری بوده است بیان داشت: مشارکت حداکثری مردم باعث ایجاد قدرت و به‌تبع آن رفاه و آسایش عمومی مردم در همه ابعاد می‌شود و مردم همواره ثابت کرده‌اند پای آرمان‌های انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند و در روز ۱۱ اسفند نیز سیلی محکمی همچون انتخابات گذشته بر صورت دشمنان خواهند زد و تمام نقشه‌های آن‌ها را باطل خواهند کرد.

وی بر نقش تأثیرگذار جوانان در تمام صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، مذهبی تأکید کرد و گفت: جوانان امروز با الگوپذیری از جوانانی که دفاع مقدس را خلق کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد با مشارکت بالای خود در ۱۱ اسفند باعث ایجاد امید و شور و نشاط خواهند شد و پرچم امید و اعتلای کشور را در دست خواهند گرفت.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب