سرویس: استان ایلام
کد خبر: 63681
|
00:14 - 1402/11/13
نسخه چاپی

یادداشت؛

در آستانه انتخابات جنگ روانی دشمن تشدید خواهد شد

در آستانه انتخابات جنگ روانی دشمن تشدید خواهد شد
رسانه‌های معاند با جوسازی و فرافکنی فعالیت خود را علیه مردم ایران چندبرابر کرده و البته وظیفه همه ماست که در راستای خنثی‌کردن برنامه‌های دشمن که حاصل اتاق فکر صهیونیست‌هاست حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار»، عباس خزلی فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: امروز دشمنان که از جنگ با کشورمان ناامید شده‌اند به عملیات روانی روی آورده‌اند تا شاید بتوانند ملت ایران را ناامید کنند.

رسانه‌های معاند و دشمن نظام با تمام توان و تجهیزات خود که توسط، کشورهای غربی و صهیونیست تهیه شده است به میدان آمده‌اند تا مردم را از مشارکت حداکثری که حق ملت ایران است ناامید کنند.

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند هم در رشد و پیشرفت کشور مؤثر باشد و هم در چانه‌زنی‌های بین‌المللی به‌عنوان یک پشتوانه قوی مردمی از آن استفاده کرد.

هجوم رسانه‌ای دشمن به انتخابات پیشروی نشان از ترس آنها از قدرت ایران اسلامی در منطقه خواهد بود و بدین‌وسیله می‌خواهند از نفوذ بیشتر ایران در منطقه و جهان جلوگیری کنند.

در جریان اتفاقاتی که در غزه به وجود آمد شاهد حضور مردم دنیا در اجتماعات و راهپیمایی‌های گسترده ضد صهیونیستی بودیم و این نشان از حقانیت گفتمان ایران و رشد تأثیری گذاری این گفتمان کشورمان در جهان است.

تا روز برگزاری انتخابات زمان زیادی باقی نمانده است و قطعاً رسانه‌های معاند با جوسازی و فرافکنی فعالیت خود را علیه مردم ایران چندبرابر خواهند کرد و البته وظیفه همه ماست که در راستای خنثی‌کردن برنامه‌های دشمن که حاصل اتاق فکر صهیونیست‌هاست حرکت کنیم.

در این دوره از انتخابات تأیید صلاحیت کاندیداها در سطح گسترده‌ای از گروه‌های سیاسی انجام شده و فضا را برای رقابتی دیدنی برای انتخاب نمایندگان اصلح کاملاً مهیا کرده است.

دشمن، دلسوز ملت ایران نیست و حضور آنها در بسیاری از کشورها نشان داده است جز اهداف شوم خود و خدشه‌دار کردن استقلال این کشورها و غارت منابع و ثروت آنها دنبال چیز دیگری نیستند.

دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات دست به هر کاری می‌زند، از توهین و تخریب و اخبار کذب در جامعه تا اجیرکردن عده‌ای برای ایجاد جو بر علیه حضور حداکثری مردم که بر همه در هر جایگاهی لازم است تا بابصیرت در مقابل دسیسه و فتنه‌گری دشمن در آستانه انتخابات بایستند و اجازه مسموم‌کردن فضای کشور را ندهند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب