سرویس: استان ایلام
کد خبر: 62654
|
09:53 - 1402/09/15
نسخه چاپی

یادداشت؛

امپراتوری دروغ آمریکایی‌ها شکست خورد

امپراتوری دروغ آمریکایی‌ها شکست خورد
شرارت‌های آمریکایی‌ها پشت قاب رسانه پنهان شده بود که در این روزها شکست‌خورده است و همه چهره واقعی آن‌ها را دیده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، همایون حیدری مسئول سازمان تبلیغات چرداول در یادداشتی نوشت: رابطه ما با آمریکا رابطه مظلوم با ظالم است و رابطه یک غارت شده با غارتگر، ابعاد توطئه‌ها، شرارت و دشمنی آمریکای جنایتکار با ملت مظلوم ایران اسلامی جنگ و تحریم یعنی از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و به دنبال آن تحکیم حکومت شاه ظالم و حکومت پهلوی و سپس تشکیل ساواک و بعد از آن غارت ثروت ملی ایران اسلامی و سپس بستن قرارداد ننگین کاپیتولاسیون و دایر نمودن دفتر لانه جاسوسی برای رصد اطلاعاتی در ایران که با شروع مبارزات حضرت امام خمینی (ره) از سال ۱۳۴۲ با همراهی مراجع و علما و حضور مردم با بصیر ایران اسلامی که منجر به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ و پس از آن آگاهی مردم از خیانت‌های آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی (سفارت آمریکا) در تهران برای همیشه دست رد به سینه غارتگر و جنایتکار عالم یعنی آمریکا زدند.

 انقلاب اسلامی با وجود شرارت‌های آمریکا که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج که با کمک اسرائیل غاصب و همکاری منافقین از اول انقلاب که با ترور شخصیت‌های مذهبی و نظامی تا ترور دانشمندان هسته‌ای و حمایت از آشوب‌های خیابانی برای براندازی نظام چه آمریکا و چه اسرائیل غاصب دست از شرارت علیه مردم مظلوم ایران اسلامی برنداشته‌اند.

 شرارت‌های آمریکایی‌ها پشت قاب رسانه پنهان شده بود که در این روزها شکست‌خورده است و همه چهره واقعی آن‌ها را دیده‌اند.

 صفحات تاریخ را که نگاه می‌کنیم می‌بینیم که مملو از جنایت‌های آمریکا نه فقط در ایران بلکه در کل دنیاست، این کشور در پوشش حقوق بشر، آزادی، امنیت انسانی و با شعار انسان‌دوستانه جنایت‌های فجیع را در تاریخ کشورهای جهان ثبت کرده است. به‌عنوان‌مثال، نسل‌کشی ۱۰۰ میلیون سرخ‌پوست آمریکایی، فاجعه هیروشیما و ناکازاکی، قتل‌عام ۳ میلیون ویتنامی و کشتار مردم در افغانستان، عراق و ایران از جمله جنایت‌هایی است که در کارنامه امریکا ثبت شده است.

 در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در پشت‌صحنه این جنایت‌های جنگی وحشیانه، آمریکا قرار داشت که تلاش داشت از اهرم‌های منطقه‌ای برای مهار ایران و قدرت روزافزون انقلاب اسلامی جلوگیری کند. تحریم اقتصادی آمریکا علیه ایران، عراق را بیش از گذشته باانگیزه‌تر کرد. ماهواره‌های آمریکا تصاویر نبرد و اطلاعات راهبُردی نظامی را ساعت‌به‌ساعت به ایستگاه‌های آمریکا منعکس می‌کردند و ایستگاه‌های ردیابی، کلیه مکالمات نیروهای مسلح ایران را ثبت کرده و در اختیار ارتش صدام حسین می‌گذاشتند. تشکیل شورای همکاری خلیج‌فارس و ایجاد یک نیروی نظامی امنیتی در خلیج‌فارس با نظارت و رهبری آمریکا، در واقع حضور نظامی آمریکا در منطقه را مشروعیت بخشید تا در صورت تضعیف عراق و برتری ایران، آمریکا مستقیماً کفه ترازو را به نفع عراق سنگین‌تر کند.

 حتی در اغتشاشات پارسال با حمایت از مخالفان سعی در براندازی نظام داشتند که با حضور مردم با بصیرت و رهبری حکیم و فرزانه و با حمایت مردم شهیدپرور ایران اسلامی نقشه شومشان نقش‌برآب شد ان‌شاءالله نظام مقدس جمهوری اسلامی تا سرمنزل سعادت و متصل‌شدن به‌نظام جهانی امام‌زمان (عج) مثل کوه در برابر ظالمان و متجاوزان استوار خواهد ایستاد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد