سرویس: استان ایلام
کد خبر: 62570
|
00:28 - 1402/09/12
نسخه چاپی

یادداشت؛

تحریم انتخابات؛ مأموریتی که ۴۴ سال در دستور کار دشمنان قرار گرفته است

تحریم انتخابات؛ مأموریتی که ۴۴ سال در دستور کار دشمنان قرار گرفته است
دشمن نمی‌خواهد در نظام جمهوری اسلامی که با گفتمان دینی در دنیا درخشیده است نمایش دموکراسی را ببیند / ایران قدرتمند خلاف منافع استکبار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، علی رستمی فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: هر وقت نزدیک انتخابات در ایران می‌شود دشمن با تمام توان رسانه‌ای خود به میدان می‌آید تا دلسردی و یاس را بر جامعه ایران حاکم کند و این‌طور القا کند که انتخابات هیچ تأثیری در وضعیت مردم و کشور ایران ندارد.

 این راه و روشی است که از اول انقلاب دشمن با آن پیش رفته و هر بار و در هر انتخاباتی با مطرح‌کردن موضوعات مختلف سعی در تحریم انتخابات را دارد

 دشمن می‌خواهد کسی پای صندوق رأی نرود تا قدرت روزافزون ایران را که برایش مشکل‌ساز شده است، در صحنه بین‌المللی تضعیف شود،

 دشمن می‌خواهد کسی رأی ندهد تا راه برای خدشه‌دار کردن امنیت ملی ایران از طریق اقدامات مهره‌هایش هموار شود.

 دشمن نمی‌خواهد در نظام جمهوری اسلامی که با گفتمان دینی در دنیا درخشیده است نمایش دموکراسی را ببیند چرا که می‌ترسد الگویی برای دیگر کشورها شود کمااینکه تا کنون هم الگوبرداری از گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف دشمنان را بسیار عصبانی و سرخورده کرده است.

 دشمنان صف‌های طولانی رأی‌دهندگان را برای خود موجب شکست می‌دانند چرا که ایران قدرتمند خلاف منافعش هست.

 انتخابات همیشه برای دشمن به‌عنوان یک موضوع مهم در جهت رسیدن به اهداف خود بوده و هست، حتی زمانی که پرشورترین انتخابات در سال ۸۸ را مشاهده کردند این حضور را بر نتابیدند و آن فتنه و اغتشاش سنگین را در کشور با ادعای تقلب در انتخابات مطرح کردند که نشان‌دهنده این است که هر چه انتخابات گسترده‌تر باشد این دشمن است که بازنده می‌شود.

 دشمنان ایران از کنار هیچ انتخاباتی به‌راحتی عبور نمی‌کنند، چه ریاست‌جمهوری چه مجلس و چه شورا و خبرگان برایشان آن‌چنان مهم است که ماه‌ها و هفته‌ها برایش برنامه‌های سنگین دارند و از طریق رسانه‌های جیره‌خوار و مزدوران و مهره‌هایشان در کشور آن را پیاده می‌کنند.

 هدف اصلی تحریم انتخابات ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است، هدفش بی‌اهمیت و بی‌تأثیر نشان‌دادن رأی مردم است که با ترفندهای مختلف می‌خواهد مردم بر این باور موردنظر آنها برسند و پای صندوق رأی نروند.

 روی سخن ما با دشمن نیست چرا که او مأموریت ضدایرانی که ۴۴ سال است مشغول آن شده است را همچنان پیش می‌برد؛ اما سخن ما با تریبون‌داران و افراد بانفوذ است که در هر جا برای مردم روشنگری کنند و مردم و به‌ویژه جوانان را از فریب و برنامه دشمن نه‌تنها آگاه کنند که با پاسخگویی به سؤالات آنها در مسیر اقناع‌سازی پاسخ داده و این باور را تقویت کنند که انتخابات پرشور در تمام زمینه‌ها برای مردم و کشور موجبات پیشرفت و سربلندی خواهد بود.

 امروز مردم و بخصوص جوانان در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی که مشکلات زیادی را برای مردم با خود داشته است سؤالات و ابهاماتی در خصوص شرکت در انتخابات برایشان پیش‌آمده که لازم است به‌موقع به آنها توجه و پاسخگو بود تا انشاالله شاهد یک انتخابات پرشور در مسیر اعتلای کشور باشیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب