سرویس: استان ایلام
کد خبر: 62389
|
01:17 - 1402/09/04
نسخه چاپی

یادداشت؛

زمزمه آوردن پول‌های کلان برای انتخابات در ایلام شنیده می‌شود

زمزمه آوردن پول‌های کلان برای انتخابات در ایلام شنیده می‌شود
زمزمه آوردن پول‌های کلان برای انتخابات در ایلام شنیده می‌شود، نگذارید کرسی مردم استان در مجلس با خرید آرا غصب شود و سرنوشت چهار سال استان معامله شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، عباس خزلی فعال رسانه‌ای طی یادداشتی نوشت: دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی هم روبه‌پایان است و مردم و کاندیداهای احتمالی در حال آمادگی برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان ایلام هستند.

اما جا دارد بگویم  متأسفانه جریان تلخ انتخابات گذشته را فراموش نکردیم که  برخی کاندیداها نقش نهادهای حمایتی مخصوصاً در زمان بحران همچون سیل و زلزله را بازی کردند و در برخی مناطق محروم به توزیع  مواد غذایی پرداختند هرچند انتظار است این بار مردم آگاه باشد و رای را به بهای دین جوانان بیکار نفروشند.

آری به روایت آمار استان ایلام در مشارکت انتخابات مختلف همیشه در صدر جدول استانها قرار داشته و مردمی که هشت سال دفاع مقدس مرزهای این استان را پاسداری کردند در دیگر صحنه دفاع از انقلاب هم پیشقراول بوده اند. 

آمادگی و جسارت بانوان و جوانان برای رقابت انتخاباتی در این دوره قابل‌توجه است و می‌تواند رقابت انتخابات مجلس دوازدهم در این استان را پرشورتر کند.

امسال استقبال برای کاندیداتوری برای دوره دوازدهم نسبت به ادوار گذشته بسیار چشمگیرتر است و اعلام‌حضور بانوان و جوانان قابل‌توجه است  هرچند جا  داشت دولت سیزدهم به سهم بانوان جوانان در جایگاه‌های مدیریتی توجه کند که متأسفانه قصور صورت گرفت.

باتوجه‌به نزدیک‌شدن به انتخابات جلسات و دیدارهای چهره‌به‌چهره در استان آغاز شده است و کاندیداهای احتمالی در حال یارگیری برای جلب‌اعتماد مردم به خود هستند.

از هم اکنون زمزمه آوردن پول‌های کلان در انتخابات بین مردم زمزمه می شود و مردم انتظار دارند که دستگاه‌های نظارتی از هم اکنون این موضوع را رصد تا شاهد انتخاباتی پاک در استان باشیم. 

ادوار گذشته این پدیده شوم موجب تکدر خاطر بسیاری از مردم شده بود و اعتراضات قابل‌توجهی را به دنبال داشت.

دستگاه‌های نظارتی باید هشیار باشند تا عده‌ای سودجو بنام انتخابات و با توجه مشکل معیشتی دست‌به‌کار نشوند و اقدام به خرید آرا خصوصاً از اقشار آسیب‌پذیر جامعه نمایند.

وجود پول‌های کثیف موجب عدم حضور شایستگانی که هم توان مالی ندارند و هم این‌گونه رقابت را برنمی‌تابند خواهد شد و این آسیب جدی برای استان و آینده آن خواهد داشت.

مسئولان و دست اندرکاران انتخابات حتما استحضار دارند رای مردم امانت است و مسئول حفاظت از آن شمایید باید از آن حراست شود و یکبار برای همیشه به این پدیده شوم پایان دهید. 

نگذارید کرسی نمایندگی مردم این استان در مجلس شورای اسلامی با خرید آرا غصب، شود قطعاً افرادی که با خرید آرا به مجلس راه پیدا کنند کرسی مجلس را غصب کرده‌اند.

شنیده‌ها حاکی از سو استفاده برخی از حضرات از نام و موقعیت برخی از مسئولین کشوری است و با این ترفند سعی در اعتماد جمعیت خاکستری جامعه هستند مراقب این حضرات نیز باشید.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب