سرویس: استان ایلام
کد خبر: 59526
|
22:27 - 1402/03/07
نسخه چاپی

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع):

بهره‌گیری از درس‌های دفاع مقدس برای فتح خرمشهرهای جدید ضروری است

بهره‌گیری از درس‌های دفاع مقدس برای فتح خرمشهرهای جدید ضروری است
فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: بهره‌گیری از درس‌های دفاع مقدس برای فتح خرمشهرهای جدید ضروری است.

به گزارش ایلام بیدار، سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشکر ۱۱ حضرت امیرالمؤمنین(ع) که در یادمان بانروشان برگزار شد، گفت: مراد از زنده بودن شهدا، زنده بودن حقیقی است که نزد خدا روزی‌شان را دریافت می‌کنند.

 

وی افزود: بزرگداشت شهدا برای آینده کشور حیاتی و ضروری است و ما باید سیره شهدا، یاد و نام شهیدان را زنده نگه داریم و باید بدانیم که شهدا از چه سختی‌هایی عبور کردند تا ما به پیشرفت‌های امروز برسیم.

 

غلامی در ادامه گفت: اگر ما از جنگ عبور کردیم مدیون ایثار و رشادت های شهدا هستیم.

 

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: شناسایی، دلسوزی و انجام وظیفه بچه‌های اطلاعات و عملیات در سرنوشت گردان و لشکر موثر است.

 

وی بیان داشت: بچه‌های اطلاعات و عملیات امروز نمونه و نماد عزت یک یگان یا لشکر بودند و نقش آن‌ها امروز سرمایه‌ای برای ایران و ملت‌های آزاده دنیا است.

 

غلامی یادآور شد: خرمشهر یک موقف از جنگ و نماد و پیروزی و عزت ایران اسلامی است که عامل اصلی فتح خرمشهر بچه‌های اطلاعات و عملیات بودند.

 

وی در ادامه گفت: امروز به بچه‌های اطلاعات و عملیات در حوزه‌های مختلف نیاز داریم و اگر در حوزه‌های دفاع از فرهنگ و معیشت مردم اگر شبانه روزی کار جهادی، رصد و شناسایی دشمن تلاش نکنند با مشکل مواجه خواهیم شد.

 

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به راه‌حل مشکلات مردم گفت: راه حل مشکلات معیشت مردم و همه داشته‌های ایجاد یک اقتصاد پویا و کارآمد را داریم، اما باید نیروهای توانمند را شناسایی کنیم.

 

وی اظهار کرد: از درس های دفاع مقدس برای فتح خرمشهرهای جدید در حوزه های مختلف نظام باید تلاش و نقش آفرینی کنیم.

 

غلامی تصریح کرد: امروز به نیروی انسانی کارآمد، متدین و متخصص برای نقش آفرینی در زمینه های مختلف نیازمندیم، و عامل موفقیت دفاع مقدس همین نیروی انسانی کارآمد بود.

 

وی در پایان گفت: برای رسیدن به پیروزی و تکرار پیروزی، فرهنگ ایثار و شهادت باید گسترش پیدا کند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب