سرویس: سیاسی
کد خبر: 59525
|
22:20 - 1402/03/07
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

دفاع مقدس توان واقعی ایران را به دنیا نشان داد

دفاع مقدس توان واقعی ایران را به دنیا نشان داد
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: دفاع مقدس توان واقعی ایران را به دنیا نشان داد.

به گزارش ایلام بیدار ، سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)  ایلام روز یکشنبه (۷ خرداد ماه) در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات لشکر ۱۱ حضرت امیرالمؤمنین(ع) که در یادمان بانروشان برگزار شد، گفت: هر کشوری برای عرض اندام نیازمند هویت است و بخش تفکیک‌ ناپذیر هویت ما شهیدان دفاع مقدس هستند.

 

وی افزود: در دفاع مقدس توانستیم به قدرت مورد نیاز خود برسیم، اگر دفاع مقدس نبود نمی‌توانستیم هویت واقعی خود را نشان داده و به توان واقعی خود برسیم و آن را به دنیا نشان دهیم.

 

کریمیان در ادامه گفت: عرصه دفاع مقدس ثابت کرد برای رسیدن به آرمان‌ها باید از سختی‌ها عبور کنیم، دفاع مقدس ما را آبدیده کرد و امروز در جهان یک الگو، معیار و شاخص هستیم.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)  ایلام خاطرنشان کرد: فرماندهان و نیروهای اطلاعات و عملیات نقش بسیار مهمی در مدیریت دفاع مقدس داشتند و چشمان بیدار فرماندهان گردان‌های رزمی، همین بچه‌های اطلاعات و عملیات بودند.

 

وی در ادامه گفت: مهم‌ترین عامل اجرای عملیات‌های بزرگ مدیون بچه های اطلاعات و عملیات است که در اوج سختی ها طرح ریزی عملیات را انجام داده و ظرفیت‌های دشمن را شناسایی می‌کردند.

 

کریمیان در ادامه گفت: دفاع مقدس یک گنج فراموش نشدنی برای ما هست، بسیاری از افراد تلاش کردند دفاع مقدس را به حاشیه ببرند ولی چون زیرساخت قوی و مردمی ولایت مدار داشتیم تا امروز یاد و نام دفاع‌مقدس زنده مانده است.

 

وی بیان داشت: نوع نگاه ما و زنده نگه داشتن ایثار و شهادت می‌تواند آینده ما را تامین کند.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام یادآور شد: دشمن با شیوه های مختلف به دنبال این است که ما را از هویت خود و انقلاب اسلامی جدا کرده و در این راه از انواع شیوه‌ها بهره گرفته است.

 

وی تصریح کرد: یادواره شهدا نیاز همه مردم است و ان‌شاالله بتوانیم بر مبنای نوع نگاه شهدا، آینده را تامین و به تمدن اسلامی برسیم.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد