سرویس: سیاسی
کد خبر: 59367
|
00:21 - 1402/11/09
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایوان:

نقش رسانه‌ها برای امیدآفرینی در جامعه ضروری است

نقش رسانه‌ها برای امیدآفرینی در جامعه ضروری است
امام جمعه موقت ایوان گفت: نقش رسانه‌ها برای امیدآفرینی در جامعه ضروری است.

حجت‌الاسلام علی احمدیان  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم همیشه در تمامی مقاطع پشت انقلاب و نظام بودند و در هر صحنه‌ای از نظام و انقلاب خود پشتیبانی کردند، اما آنچه که همواره از آن غافل شده‌ایم هجمه‌های رسانه‌ای و تدریجی دشمن در القای  بی‌اعتمادی و ناامیدی نسبت به‌نظام در بین مردم است.

امام‌جمعه موقت ایوان گفت: دشمنان باقدرت رسانه‌ای که در اختیار دارند به بزرگ‌نمایی و اغراق در نشان‌دادن مشکلات موجود می‌پردازند، لذا برخورداری از مهارت سواد رسانه‌ای به‌منظور تحلیل سیاسی وقایع، و فهمیدن اهداف تولیدکننده پیام کمک می‌کند که اگر دشمنان و بدخواهانی که قصد دارند علیه کشور و علیه انقلاب توطئه‌ای داشته باشند به اهداف خود نائل نشوند.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان کشور احساس کنند که نظام و انقلاب پشتوانه خود را ازدست‌داده است یا این پشتوانه کم‌رنگ شده است، هجمه‌ها و توطئه‌های خود را افزایش می‌دهند، بر همین اساس استقبال پر شور مردم توطئه‌ها را کم‌رنگ می‌سازد و از میان می‌برد، پس همه ما باید با حضور بیشتر نقش‌آفرینی کنیم.

وی ادامه داد: رسانه‌ها وظیفه مهمی در قبال مبارزه با دشمن دارند و آن‌هم رساندن واقعیت‌ها و امیدآفرینی برای کمک به تولید و رشد اقتصادی است.

 

 

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب