سرویس: استان ایلام
کد خبر: 58188
|
00:05 - 1402/11/10
نسخه چاپی

وصیت‌نامه شهید عباس مظفری؛

پیرو خط رهبر انقلاب و روحانیت باشید

پیرو خط رهبر انقلاب و روحانیت باشید
شهید مظفری در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: از شما می‌خواهم كه پيرو خط رهبر انقلاب اسلامی و روحانيت باشيد. در آخر از شما می‌خواهم كه رزمندگان اسلام را دعا كنيد تا راه كربلای حسين(ع) را بر روی عاشقان اباعبدالله حسين(ع) باز كنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، شهید عباس مظفری فرزند محمد، یکم آذرماه ۱۳۴۶ در شهر اردکانِ یزد دیده به جهان گشود. این شهید والامقام ۱۳ دی‌ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت آمد. بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید را به بهانه سالگرد شهادتش می‌خوانیم.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام به پیشگاه ولی‌عصر امام‌زمان (عجل) و نایب به حقش امام خمینی. درود و سلام به روان پاک شهیدان اسلام از کربلای حسینی تا کربلای خمینی. سلام و درود به خانواده محترم شهید و درود و سلام به سلحشوران جبهه حق.

پدر و مادر گرامی! از اینکه مرا به دل‌وجان بزرگ کردید و مرا برای این‌چنین روزی که نایب امام‌زمان (عجل) را یاری کنم و برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران به جبهه حق بروم، از زحمت شما سپاسگزارم. امیدوارم که خداوند در قیامت اجر شما را بدهد.

پدر و مادر گرامی! من به آرزوی شهادت یا زیارت کربلای حسین (ع) به جبهه می‌روم، اگر خداوند این توفیق را به من حقیر داد و شهید شدم، پشت جنازه من گریه نکنید برای اینکه از گریه شما دوستان من غمگین و دشمنان شاد می‌شوند.

از شما برادران گرامی می‌خواهم که ادامه‌دهنده راه این عزیزانِ خدا باشید و به رزمندگان اسلام کمک کنيد.

پدر و مادر گرامی! در نمازهایتان امام امت، این نور هدایت را دعا کنید که تا انقلاب مهدی حفظ شود تا امت ما بتوانند با این رهبری، اسلام را در تمامی جهان و در روی زمین ارسال نمايد.

خانواده گرامی! از شما می‌خواهم که پیرو خط رهبر انقلاب اسلامی و روحانیت باشید. در آخر از شما می‌خواهم که رزمندگان اسلام را دعا کنید تا راه کربلای حسین (ع) را بر روی عاشقان اباعبدالله حسین (ع) باز کنند و خانواده شهدا بتوانند به زیارت حسین (ع) بروند و گردوغبار حرمش را با اشک‌های چشمانشان پاک کنند.

 

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

 

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب