سرویس: استان ایلام
کد خبر: 53852
|
14:51 - 1400/09/05
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

مجلس با حل مشکلات اقتصادی رونق بخش سفره مردم باشد

مجلس با حل مشکلات اقتصادی رونق بخش سفره مردم باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نمایندگان مجلس باید با تصویب قانونی فقرزدا رونق بخش سفره مردم باشند و برای پیشبرد نظام تلاش کنند.

به گزارش ایلام بیدار ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام با تبریک هفته بسیج و روز تاسیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس با تصویب قوانین فقر زدا، گره فقر و بیکاری را بگشایند و وجهه انقلابی خود را به نمایش بگذارند.

وی تاکید کرد: یکی از معضلات کنونی که موجب فساد و نگرانی شده است، تبعیض در پرداخت حقوق و گرفتن حقوق های نجومی برخی از افراد است.

خطیب جمعه ایلام گفت: همه قوا باید دست به دست هم دهند و جلوی حقوق های نجومی را بگیرند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: حقوقی نجومی فساد در لفافه قانون و پدیده ای عدالت ستیز در انقلاب است که با یک حرکت جهادی باید جلوی این فساد خطرناک گرفته شود.

وی افزود: امروز روز مجلس شورای اسلامی است که این روز را گرامی می داریم و از آیت الله مدرس به عنوان نماینده ای که به سوگندی که در برابر قرآن مجید به عنوان نماینده مردم خورد پایبند بوده و خود را وکیل مردم می دانست، ادای احترام می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: شهید مدرس صداقت در گفتار داشت، برای مردم تلاش می کرد به همین خاطر قبر او مکانی شاخص برای وکلای انقلابی می باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: بنیانگذار انقلاب در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: با حضور بسیج در دفاع مقدس دشمن متوقف شد و رزمندگان انقلاب به همراه بسیج توانستند به پیروزی های ارزشمند برسند.

خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: بسیج متعلق به سن خاصی نیست پیر و جوان، کارگر و استاد دانشگاه و هر کسی در عرصه ای که می‌تواند در قالب بسیج برای عزت و اقتدار انقلاب قدمی بردارد، بسیجی است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: نگاه امام به بسیج در آخرین پیامی که دارد، متفاوت با نگاه ابتدایی است و یک رویکرد فرهنگی برای بسیج ترسیم کردند و دستور دادند امروز یکی از ضروری ترین تشکیلات بسیج دانشجویی و طلاب در دانشگاه و حوزه علمیه است.

وی افزود: بسیج در سیل، زلزله ، کمک های مومنانه و هر جا که نیاز است به عنوان لشکر مخلص خدا فعالیت می کند.

خطیب جمعه ایلام با قدردانی از خیرین و نیکوکاران که در این شرایط به فکر مردم مستمند هستند، گفت: انسانهای آزاده و بزرگ از آنچه که خداوند روزیشان کرده است به دیگران انفاق می کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: روز گذشته یک خیر در استان حضور یافت که حتی حاضر نشد کار خیر وی که ساخت مسکن برای ۵۴ خانواده ۲ معلولی بود و چندین طرح بزرگ دیگر نیز در دست اجرا داشت، رسانه ای شود.

وی انجام کار خیر و بخشش را نوعی معامله با خداوند ذکر کرد و گفت: هرکسی به این توفیق و درجه از انسانیت نمی رسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد