سرویس: استان ایلام
کد خبر: 4432
|
18:29 - 1392/08/11
نسخه چاپی

درنگی بر سخنان تامل بر انگیز عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس

درنگی بر سخنان تامل بر انگیز عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس
مگر ندیدید که آقای محمد علی نجفی با آن همه سابقه خدمت چون دست به عصا راه رفت و موضعی قاطعانه چون آقای زنگنه نگرفت، رای اعتماد مجلسیان را به همراه نداشت.

به گزارش ایلام فردا،نماینده محترم مردم شریف ایلام در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید ایلام در روز چهارشنبه جاری مطالبی تامل بر انگیز را عنوان کردند که از دید همه رسانه های خبری به دور ماند.

عمران علی محمدی در این مراسم با اشاره به اتفاقات چند روز قبل در استان ایلام گفته است: «نباید به دنبال مسائل حاشیه ای باشیم و برخی افراد مریض با مزاحمتهای الکی دنبال این هستند که جو زیبایی که در استان حاکم است را به حاشیه بکشانند. وی با بیان اینکه حوادثی ۱۰سال پیش در کشور اتفاق افتاده که بازگو و مطرح کردن آن دردی از استان ایلام را درمان نمی کند اظهار داشت: دنیا دنبال توسعه وپیشرفت است تا کی در گذشته باشیم، دولت و نظام به فکر کمک به استان هستند

 آقای علی محمدی ظاهرا فراموش نموده اند که رای اعتماد به کابینه آقای دکتر روحانی ۲۴ مرداد ماه امسال بود و همه در رسانه ملی به عینه دیدند که ملاک رای اعتماد نمایندگان ابتدا موضع گیری دربرابر فتنه ۸۸ بود. آیا اگر آقای زنگنه وزیر معرفی شده برای وزارت نفت آن موضع گیری را نمی کردند، رای اعتماد از همکاران شما در مجلس می گرفتند؟

مگر ندیدید که آقای محمد علی نجفی با آن همه سابقه خدمت چون دست به عصا راه رفت و موضعی قاطعانه چون آقای زنگنه نگرفت، رای اعتماد مجلسیان را به همراه نداشت.

آقای علی محمدی سؤال این است: ایا همکاران شما که پیگیر این امر بودند و حوادث سال های گذشته را ملاک و معیار صداقت آنان در نظر گرفته بودند، همه مریض بودند؟

آیا همه آنان دنبال مسائل حاشیه ای بودند؟ آیا آنان با مزاحمت های الکی جوّ زیبای مجلس را بر هم زدند؟

آقای علی محمدی ما مواضع شما را به خوبی می دانیم که سربازی در رکاب ولایت بوده اید و انشاا… خواهید ماند. ما شما و خانواده شما را به عنوان خانواده ای کاملا مذهبی و در خدمت نظام  و انقلاب می دانیم، اما تذکری که از باب دلسوزی داده می شود این است، که اگر می خواهید آرامش را به فضای ملتهب استان در روزهای اخیر بیاورید، بدانید چه می گوئید و خود التهاب آفرینی نکنید.

کاش آقای استاندار صراحتا می آمدند و می گفتند: که اشتباه کرده اند و یا به قول آقای شوهانی که وکیل ایشان شدند، می گفتند که از روی عصبانیت بوده است.

بدانید که ما فتنه کوفیان و بنی امیه در سال ۶۱ هجری قمری را هم فراموش نمی کنیم چه برسد به فتنه 88.

 

ایلام پویا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد