سرویس: سیاسی
کد خبر: 3395
|
12:11 - 1392/05/16
نسخه چاپی

یادداشت وارده:

نقدی بر مصاحبه اخیر داریوش قنبری

نقدی بر مصاحبه اخیر داریوش قنبری
با تحکم وتاحدودی تهدید فرموده اید مجلس اگربه وزرای پیشنهادی رای ندهد کارشکنی بادولت است ؟؟؟!!! آیا اگر خودتان نماینده ی مردم در مجلس می بودید وکسی از فعالان سیاسی طیف مقابلتان چنین اظهاراتی می نمود آن را بر می تافتید وتحمل می کردید؟

خدارحم سحری:داریوش قنبری در ادامه موضع گیری های حزبی و متعصبانه خود در طول سالیان گذشته و در مصاحبه اخیر خود با پایگاه خبری تحلیلی ایلام فردا،سخنانی جالب توجهی را بر زبان آورده که ذکر نکات زیر خالی از لطف نیست:
1-جناب آقای قنبری ! ازاینکه آقای روحانی با رای اصلاح طلبان رئیس جمهور ایران اسلامی نشده اند شکی نداشته باشید ،چراکه در نظر سنجیهای معتبر خود اصلاح طلبان بیش از 7در صد رای برای تنها کاندیدای آن جبهه یعنی اقای عارف پیش بینی نمی کردند ورندانه از آن مهلکه گریختند.
2-گفته اید:اصول گرایان معتدل باگرایش اصلاح طلبی در کابینه هستند، عجبا از این اظهار نظرهای سطحی!!! جناب آقای قنبری آیا تاحال شنیده اید ودیده اید مریضی که احتیاج به گروه خون O داشته باشد حالا خون AB به او تزریق نمایند؟البته در جبهه ی اصلاحات امکان پذیراست ،کدام اصول گرای واقعی، هم مسلک اصلاح طلبانی شده اند که 180درجه باهم زاویه دارند.
3-
با تحکم وتاحدودی تهدید فرموده ایدمجلس اگربه وزرای پیشنهادی رای ندهد کارشکنی بادولت است؟؟؟!!! آیا اگر خودتان نماینده ی مردم در مجلس می بودید وکسی از فعالان سیاسی طیف مقابلتان چنین اظهاراتی می نمود آن را بر می تافتید وتحمل می کردید؟

آیا اظهارات شما دخالت در امر قوه ای نیست که امام عظیم الشان(ره) آن را عصاره ی ملت ودارای استقلال می دانستند؟
4-باز هم گفته ایدبابعضی از وزرای پیشنهادی موافق نیستید. لابد همان اقل نیروهای اصول گرا نظر مبارکتان می باشد. تازه آنان را اصولگرای اصلاح طلب  هم نامیده اید.
5-در خصوص ملاقاتتان با آقای هاشمی رفسنجانی همراه تعدادی از نمایندگان ادوار بیاناتی داشته اید.

 اغلب آن آقایان رامی شناسیم ومی شناسید. همگی از کارگزاران دولت های آقای رفسنجانی بوده اند وارادتشان با ایشان براساس آن تعلق می باشد ویکی از حضرات هم تا به حال شفاف خود را در صحنه های سیاسی نشان نداده است؛ هرچند یکی از منتقدین آقای هاشمی بودند.

 اما تعجبم از شماست ، شمائی که از نردبان تخریب آقای هاشمی بالا رفتید ونماینده ی مردم ودر حقیقت معروف شدید.

چه کسانی لقب عالی جناب سرخ پوش را به هاشمی داد غیراز طیف شما؟

جناب آقای قنبری شما آنقدر برای تخریب اقای هاشمی تند رفتید که اصلاح طلبان افراطی چاره ای نداشتندجز شما را به عنوان سخنگوی خود در فراکسیون حداقلی درمجلس انتخاب نمایند، حالا چه اتفاقی افتاده است که سینه چاک دفاع از ایشان شده اید؟
6-جناب آقای قنبری بهتر است از تاریخ عبرت بگیریم نه تاریخ دور،بلکه از تاریخ یکماه گذشته، وعده وعیدهای داده شده نباید منجر به بیاناتی شود که با تخریب دیگران وحمایت ازهر کسی که از نظام زاویه گرفت بدست آید.

 دیدید بعضی از آقایان فرزند شهید بزرگوارمطهری ،فیلسوف قرن وحاصل عمر امام را سپر خود نمودند وتاجائی پیش رفت که خواستار تبرئه ی سران فتنه گردید برای چه ؟ وعده های پست ومقام چه ها می کند .

 از خداوند قادر ومتعال می خواهم در این روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به همه ی ما انصاف در گفتار عنایت فرماید. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد