سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30202
|
08:00 - 1396/09/16
نسخه چاپی

گزارش؛

سهم آبدانان از ۱۰۰ روز فعالیت دولت/ شهرستانی که در ردیف بودجه جایی ندارد

سهم آبدانان از ۱۰۰ روز فعالیت دولت/ شهرستانی که در ردیف بودجه جایی ندارد
رییس جمهور در برنامه تلویزیونی به رسم مرسوم خود گزارش ۱۰۰ روزه از روند فعالیتهای دولت طی مدت اخیر ارائه داد، به این بهانه سوالی که در اذهان عمومی تداعی می کند این است که براستی سهم هر منطقه در این مدت فعالیت دولت چه بوده است؟

به گزارشايلام بيدار به نقل از آبدانان خبر؛ رییس جمهور در برنامه تلویزیونی به رسم مرسوم خود گزارش ۱۰۰ روزه از روند فعالیتهای دولت طی مدت اخیر ارائه داد، به این بهانه سوالی که در اذهان عمومی تداعی می کند این است که براستی سهم هر منطقه در این مدت فعالیت دولت چه بوده است؟

بی گمان نقش هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود و انتخاب رییس جمهور انکار ناپذیر است فلذا نقش روستاها و بخش های دور افتاده در این انتخاب حائز اهمیت بوده و متقابلا دولت موظف است با ارایه خدمات مطلوب و اجرای طرحها و پروژه های سرنوشت ساز در نقش پاسخگوی ولی نعمتان خود برآید.
نیک میدانیم شهرستان آبدانان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بالاترین رای(۶۴ درصد) به دولت تدبیر و امید را در سطح استان ایلام به خود اختصاص داد و از طرفی این دیار با محرومیتهای عدیده ای خصوصا در حوزه زیر ساختی مواجه است،لذا مردم با این انتخاب امیدوار و چشم انتظار نگاه ویژه دولت به این شهرستان محروم و دور افتاده بودند،اما در همان اوان شروع فعالیت چند طرح از جمله فرودگاه،سدورگر و بیمارستان تامین اجتماعی با انگ عدم توجیه ناپذیری به ورطه فراموشی سپرده شدند.

 عالی ترین مقام دولت در استان از زمان حضور در این مسند هنوز به این شهرستان سفر نکرده و از نزدیک با ظرفیتها،کاستیها و خواسته های مردمانی که به دولت اعتدال اعتماد کرده اند آشنایی پیدا ننموده اند‌.
این در حالی است که این شهرستان طی مدت اخیر در رکود و سکوت مطلق بسر برده و عملا هیچ گونه طرح اقتصادی و زیربنایی در این خطه فعال نیست و تنها پروژه در حال اجرا تونل کبیرکوه است که آنهم با روندی کند در حال پیشروی است.

در اینجا نیز نباید از نقش نماینده حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی به سادگی گذشت چرا که در حقیقت ایشان می بایست در مقام طراح این سوال از هیات دولت باشد هرچند از نگاهی خود نیز به لحاظ مسئولیت محوله از طرف مردم باید پاسخگو و گزارشی از روند پیگیریها،بررسی ها و کارهای انجام شده حداقل در زمان دولت دوازدهم ارائه نمایند.

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد