سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30009
|
07:17 - 1396/09/04
نسخه چاپی

هزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

کلنگ زنی پروژه احداث مسجد روستای ملک آباد ملکشاهی

کلنگ زنی پروژه احداث مسجد روستای ملک آباد ملکشاهی
همزمان با هفته بسیج کلنگ پروژه احداث مسجد روستای ملک آباد ملکشاهی،با حضور فرمانده سپاه استان ایلام به زمین زده شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ملکشاهی خبر، کلنگ پروژه احداث مسجد روستای ملک آباد از توابع شهرستان ملکشاهی، با حضور فرمانده سپاه استان و فرماندار شهرستان به زمین زده شد.

سردار حسینی، فرمانده سپاه استان ایلام گفت: با تدبیری که سپاه پیش بینی کرده یکی دیگر از اقدامات محرومیت زدایی سپاه، امروز با کلنگ زنی این طرح شروع خواهد شد.

وی اظهار کرد: سپاه پیش بینی کرده در 100 دهستان کشور، اقدامات محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم را شروع کند.

سردار حسینی افزود: قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی در سپاه تشکیل شده است.

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: توفیقی حاصل شد که در هفته بسیج، شروع کار در قرارگاه پیشرفت و آبادانی از شهرستان ملکشاهی و روستای ملک آباد از دهستان چمزی شروع کنیم.

وی تصریح کرد: در دهستان چمزی، در مرحله اول اقدامات محرومیت زدایی از جمله؛ احداث خانه عالم در گنبد پیرمحمد، مرمت و تکمیل مسجد روستای گنبدپیرمحمد، احداث مخزن آب قرجلگان، احداث مخزن آب شرب روستای پل شکسته، احداث چند واحد منزل مسکونی در روستاهای پاریاب و چم انار و تعمیرات مدرسه انقلاب انجام می گیرد.

سردار حسینی ادامه داد: همین مقدار که سپاه آورده دارد، انشاءالله فرمانداری سرمایه گذاری خواهد کرد که این چند پروژه که در مرحله اول کلنگ زنی شدند، تکمیل شوند.

فرمانده سپاه استان ایلام اذعان کرد: هدف این است که انقلاب اسلامی به روستاها و محرومین کمک بیشتری کند چون اعتقاد داریم که روستا محور تولید است.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد