سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29656
|
09:14 - 1396/08/07
نسخه چاپی

جانشین ستاد اربعین شهرستان ایوان:

آمادگی اسکان دو هزار زائر اربعین در شهرستان ایوان

آمادگی اسکان دو هزار زائر اربعین در شهرستان ایوان
جانشین ستاد اربعین شهرستان ایوان از آمادگی شهرستان ایوان برای اسکان موقت بیش از 2هزار زائر خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، سرهنگ" عارف یاسمی"، جانشین ستاد اربعین شهرستان ایوان اظهارکرد : ستاد اربعین شهرستان ایوان طی هفته های گذشته با تشکیل جلسات متعدد برنامه ریزی های خوبی را در راستای استقبال وپذیرایی از زائران انجام  داده است.

یاسمی  گفت : با توجه به اینکه امسال تونل اربعین زیر بار ترافیک خواهد رفت و شهرستان  ایوان میزبان حجم گسترده ای از زائران نسبت به سالهای گذشته خواهد بود درراستای روانسازی ترافیک  تمهیدات  لازم اندیشیده شده است.

وی  با اشاره به اینکه تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در راستای اسکان زائران در سطح شهرستان اندیشیده شده است افزود :  مساجد ،حسینیه ها و اماکن مذهبی ،مهمانسراهای سطح شهرستان همگی آماده اسکان زائران می باشند همچنین در زمینه اسکان اضطراری در سراب ایوان مقدمات اسکان اضطراری  فراهم شده است.

جانشین ستاد اربعین شهرستان ایوان بیان داشت : مقدمات  سه ایستگاه صلوانی جهت پذیرایی از زوار اربعین حسینی در سطح شهرستان فراهم شده است که نیرو های بسیج ومردم مهمان نواز شهرستان کار پذیرایی از زائران را برعهده دارند.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم در راستای استقرار اکیب های پزشکی در سطح شهرستان بعمل آمده که در این راستا 6اکیپ ثابت و سیار کار خدمات رسانی پزشکی را برعهده دارند.

یاسمی درپایان گفت : 4ایستگاه انتظامی در طول مسیر تردد زوار از سطح شهرستان کار امنیت را برعهده دارند که این اکیب ها با فعالیت شبانه روزی سعی در ایجاد سفری ایمن و سالم را برای زائران ابا عبدالله الحسین دارند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد