سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28852
|
08:24 - 1396/06/21
نسخه چاپی

گزارش؛

لزوم رفع نقاط حادثه خیز محور های مواصلاتی ایوان

لزوم رفع نقاط حادثه خیز محور های مواصلاتی ایوان
ایوان شهرستانی که تنها ۱۶ کیلومتر جاده آن دو بانده است و در طول سال شاهد تصادفات متعددی هستیم که منجربه خسارت های مالی و جانی شده است.

به گزارشايلام بيدار،به نقل از جویزر،امروزه ایجاد مسیر‌های مناسب و امن به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت ‌های توسعه در هر منطقه شناخته می‌شود و حذف نقاط حادثه خیز و استاندارد سازی جاده ها در کاهش تصادفات نقش مهمی دارد.

شهرستان ایوان در شمال استان ایلام واقع شده است  که از مجموع ۵۰ کیلومتر راه‌های این شهرستان تنها ۱۶ کیلومتر آن دو بانده است،که این امر باعث شده است در طول سال شاهد تصادفات متعددی باشیم که منجربه خسارت های مالی و جانی شده است.

"محمد اسماعیلی"؛ از شهروندان ایوانی درگفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : سالیان سال است که در مسیر های مختلف کشور تردد می کنم و کار حمل بار را نیز به نقاط مختلف استان انجام داده ام.

این شهروند ایوانی ادامه داد: شهرستان ایوان در طول سال بخصوص در ایام اربعین شاهد تردد حجم زیادی از مسافرین جهت رسیدن به مرزمهران از این منطقه است که لازم است در راستای تامین امنیت مسافران نقاط حادثه خیز راه های مواصلاتی شهرستان برطرف شود.

در ادامه سرهنگ  "همتی زاده"؛ رییس پلیس راه استان نیز گفت :با توجه به اینکه در محورهای شهرستان ایوان شاهد وجود پیچ و قوس هستیم این امر زمینه ایجاد تصادفبه صورت رخ به رخ را فراهم می کند بدلیل انکه جاده عرض کم و از علائم کافی برخوردار نیست .

درچهت پیشگیری از هرگونه رخدادی لازم و ضرووی است مسئولین نسبت به انجام خط کشی و حذف و تعریض نقاط حادثه خیز اقداماتی را انجام دهند

در ادامه " احسان اکبری"؛ فرماندار ایوان، اظهار کرد : از پلیس راه تا گله‌جار برای حذف نقاط حادثه خیز و دوبانده کردن آن از سراب ایوان تا حاجی حاضر قصد روکش آسفالت را داریم و بعد از آن جداسازی نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از کله‌جو تا حاجی حاضر هم عملیات اجرایی شروع شده و به زودی  پل‌ها هم تعریض می‌شوند و کار حذف نقاط حادثه خیز و اصلاح جاده انجام خواهد گرفت

امیدواریم مسئولین زیر ربط در راستای برطرف نمودن  مشکلات را ههای مواصلاتی شهرستان تمام تلاش خود رابکار گیرند تا شاهد وقوع تصادفات دراین محورها نباشیم.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد