سرویس: ورزشی
کد خبر: 28408
|
13:32 - 1396/05/28
نسخه چاپی

کاپیتان تیم چوار 65 در گفتگو با ایلام بیدار:

تیم در آمادگی کامل می باشد/ حضور مردم در ورزشگاه امید بازیکنان است

تیم در آمادگی کامل می باشد/ حضور مردم در ورزشگاه امید بازیکنان است
کاپیتان تیم چوار 65 گفت: کار سختی پیش رو داریم اما با غیرت مثال زدنی بچه ها و حضور تماشاگران ایلامی و همچنین توسل به ائمه اطهار(ع) تلاش می کنیم که پیروز میدان باشم.

سعید شمس الهی کاپیتان تیم فوتبال چوار 65 در گفتگو با خبرنگار ورزشی ايلام بيدار در آستانه بازی این تیم با نماینده البرز در جام حذفی کشور گفت: خداروشکر تیم در وضعیت خوبی هست تمرینات رو با قدرت انجام دادیم و از هر نظر اماده رویارویی با تیم اکسین هستیم ؛

وی اظهار کرد: با تمام توان در مقابل این تیم بازی خواهیم‌کرد و ان شاالله که بتوانیم تماشاگران را راضی و خوشحال به خانه بفرستیم.

کاپیتان تیم چوار 65 در خصوص وضعیت تیم اکسین البرز بیان داشت: تیم فوتبال اکسین یکی از تیمهای خوب و پرقدرت لیگ‌ یک بوده که هفته قبل تیم ملوان انزلی یکی از ریشه دارترین تیمهای ایران رو مغلوب خود کرده بود.

شمس الهی ادامه داد: کار سختی پیش رو داریم اما غیرت مثال زدنی بچه ها و حضور تماشاگران ایلامی نقطه قوت ما در این دیدار بوده و همچون بازی قبل با توسل به ائمه اطهار(ع)علی الخصوص اقا امام رضا ، پیروز این بازی باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: از همه مردم میخوایم که فرزندان خودشان در تیم چوار 65 را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه مثل همیشه حمایت مثال زدنیشان را نشان دهند.

دیدار چوار۶۵ ایلام و اکسین البرز ، روز یکشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۱۷ در ورزشگاه ۱۵ هزارنفری ایلام در چارچوب بازی های جام حذفی کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب