سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26842
|
08:07 - 1396/03/11
نسخه چاپی

ادامه اعتراضات به فرمانداری مهران رسید؛

تجمع تجار مهرانی همچنان ادامه دارد

تجمع تجار مهرانی همچنان ادامه دارد
تجار مهرانی در اعتراض به وضعیت افزایش خودسرانه قیمتهای باسکول و لیفتراک مقابل فرمانداری مهران تجمع کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از آوای مهران، تجار مهرانی در تجمعی  به وضعیت مدیریتی مسئولان و عدم توجه به افزایش خودسرانه قیمتها در این بازارچه اعتراض کردند و خواسته خود را به گوش مسئولان رساندند.

تجار مهرانی در گفتگو با خبرنگار آوای مهران معتقدند استانداری و همیاری شهرداری ها با افزایش قیمت های باسکول و لیفتراک باعث مشکلاتی برای آنان شده اند و همین امر از صادرات کالا جلو گیری میکنند.

آنها معتقدند طبق مصوبه همیاری شهرداری ها باید هزینه های ورودی افزایش یابند که طبق قانون صادرات و واردات ماده 18 قانون صادرات و واردات مصوب سال 90 مجلس اخذ هرگونه وجه از ماشین های صادراتی غیر قانونی بوده و مسولان حق ندارند افزایش دهند و اگر مسئول استانی اخذ وجه داشته باشد پیگرد قانونی دارد .

آنها چنین اظهار کردندکه؛ طبق قانون مبلغ سه هزار و 300 تومان حق باسکول و 11 هزار تومان حق کارگری مبی باشد که متاسفانه در این مرز قبلا 30 هزار بود که الان 15 هزار تومان اضافه شده که این کار خلاف قانون دولت جمهوری اسلامی ایران می باشد.

متاسفانه چندین روز است که تجار و بازرگانان و صادر کنندگان اعتراض کردنه اند و از خروج هر گونه محموله صادراتی جلوگیری و مسئولان استانداری تا کنون هیچگونه اقدام موثری انجام ندادند.

از مسئولان می خواهیم در مورد این مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند اما در جلسه ای که با فرماندار برگزار شد فعلا مشکلات آنان منتج به نتیجه نشده است.

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد