سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26531
|
11:29 - 1396/02/22
نسخه چاپی

بعد از توهین به ساحت امام رضا(ع) صورت گرفت؛

توطئه جدید اتاق فکر استان؛دستور حمله به امام جمعه ایلام

توطئه جدید اتاق فکر استان؛دستور حمله به امام جمعه ایلام
روشنگری ها و مواضع هفته های گذشته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که با استقبال بسیار زیاد مردم همراه شده باعث شده تا حملات جدیدی علیه وی و اینبار از سوی سخنرانان حامی روحانی در ایلام شکل بگیرد.

به گزارشايلام بيدار، روشنگری ها و مواضع هفته های گذشته حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که با استقبال بسیار زیاد مردم همراه شده باعث شده تا حملات جدیدی علیه وی و اینبار از سوی سخنرانان حامی روحانی در ایلام شکل بگیرد.

امام جمعه ایلام که در قضیه توهین به ساحت امام رضا(ع)در افتتاحیه ستاد حسن روحانی در ایلام مواضعی انقلابی گرفت از اتاق فکری خبر داد که در آن این موضوعات طرح ریزی و برای اجرا به نیروهای میدانی ابلاغ می شود.
صادق زیباکلام که در نگاه کارشناسان سیاسی دارای شخصیتی متزلزل و طرفدار نظام سرمایه داری است در جریان سفر خود به ایلام و سخنرانی در جمع حامیان حسن روحانی،ضمن حمله شدید به امام جمعه ایلام،وی را علت انجام نشدن وعده های دولت خواند و گفت:امام جمعه ایلام می آید با یک سخنرانی تمام زحمات و کارهای استاندار برای جذب سرمایه و سرمایه گذار را می برد رو هوا.
ظاهرا همان اتاق فکری که امام جمعه ایلام علیه آن اقدام به روشنگری کرد اینبار با به میدان آوردن عاشق رضاخان میرپنج (زیباکلام)در صدد انتقام برآمده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد