سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26082
|
07:07 - 1396/01/24
نسخه چاپی

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

تونل کبیرکوه نیازمند نگاه ملی است/مشکلات سد سیکان در مجلس پیگیری می شود

تونل کبیرکوه نیازمند نگاه ملی است/مشکلات سد سیکان در مجلس پیگیری می شود
رئيس کمیسیون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: علیرغم عدم تخصیص منابع مالي به پروژه ولی شاهد پیشرفت فیزیکی نزديك به 40 درصدی این طرح ملی هستیم.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، "محمدرضا رضایی کوچی" رئيس کمیسیون عمران مجلس شوراي اسلامي در بازدید از تونل کبیرکوه به خبرنگار سیمره خبر گفت: این پروژه به دلیل اتصال شریان جنوب وغرب کشوربه کشورعراق بعنوان منطقه هدف سرمایه گذاری نیازمند نگاه ملی است.

وی اظهار کرد: اگر زیرساختهای حمل و نقل این پروژه تامین شود کمک زیادی به عبور بیش از دومیلیون و 700 هزار زائرعتبات عالیات خواهد شد.

رضایی افزود: هرچند تا کنون  منابع مالي خوبي به اين پروژه تخصيص داده نشده ولي با پيگيري استاندار، نماینده حوزه انتخابیه دهلران، مسئولين محلي و پيمانكار این طرح ملی نزديك به 40 درصدپيشرفت فيزيكي داشته است .

وی با بیان اینکه اتمام این تونل به عزم جدي تر دولت نیازمند است، تصریح کرد: برای رفع مشکلات مالی و بهره برداری از این پروژه  كميسيون عمراني مجلس در اولین فرصت با حضور مسئولان استانی تشکیل جلسه خواهد داد.

رضایی یادآورشد: همچنین مشکلات سد سیکان نیزبعنوان یکی از طرحهای نیمه تمام و مطالبه مردم این شهرستان بزودی در کمیسیون عمران مجلس بررسی خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس در ارتباط با تكميل طرح هاي نيمه تمام استانخاطرنشان کرد: پس از بازدید و تنظیم گزارش برای بهره برداری و تامین مالی این پروژها بزودی در مجلس تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد