سرویس: استان ایلام
کد خبر: 25922
|
21:26 - 1396/01/13
نسخه چاپی

در ایام نوروز؛

بیش از 102 هزار مسافر در ایلام جابجا شدند

بیش از 102 هزار مسافر در ایلام جابجا شدند
از 25 اسفند سال گذشته تاکنون(11 فروردین)، بیش از 102 هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی (سواری، مینی بوس و اتوبوس) در این استان جابجا شدند.

به گزارشايلام بيدار، "صفر صادقی راد"، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اظهار کرد: این میزان جابجایی مسافران نوروزی به نسبت سال گذشته که 108 هزار مسافر بود، 6 درصد کاهش داشته است.

وی از ثبت نزدیک به 2 میلیون تردد خودرو در جاده های ایلام در مدت یاد شده (25 اسفند 95 تا کنون) خبر داد و افزود: این میزان تردد در سطح جاده های استان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و 31 هزار و 675 تردد، 47 درصد افزایش یافته است.
صادقی راد بیشترین تردد در سطح جاده های استان را در جاده ایلام - صالح آباد اعلام کرد و یادآور شد: کنترل خودروها با استفاده از دوربین های ترد شمار مستقر در راه های ارتباطی این استان انجام گرفته است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از استقرار اکیپ های راهداری در جاده های مواصلاتی استان در راستای طر ح نوروزی خبر داد و گفت: این اداره کل با استقرار اکیپ های ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان در حال خدمت‌ رسانی به مسافران و گردشگران است. 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد