ایلام بیدار21:26 - 1396/01/13
در ایام نوروز؛

بیش از 102 هزار مسافر در ایلام جابجا شدند

از 25 اسفند سال گذشته تاکنون(11 فروردین)، بیش از 102 هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی (سواری، مینی بوس و اتوبوس) در این استان جابجا شدند.

به گزارشايلام بيدار، "صفر صادقی راد"، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اظهار کرد: این میزان جابجایی مسافران نوروزی به نسبت سال گذشته که 108 هزار مسافر بود، 6 درصد کاهش داشته است.

وی از ثبت نزدیک به 2 میلیون تردد خودرو در جاده های ایلام در مدت یاد شده (25 اسفند 95 تا کنون) خبر داد و افزود: این میزان تردد در سطح جاده های استان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک میلیون و 31 هزار و 675 تردد، 47 درصد افزایش یافته است.
صادقی راد بیشترین تردد در سطح جاده های استان را در جاده ایلام - صالح آباد اعلام کرد و یادآور شد: کنترل خودروها با استفاده از دوربین های ترد شمار مستقر در راه های ارتباطی این استان انجام گرفته است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از استقرار اکیپ های راهداری در جاده های مواصلاتی استان در راستای طر ح نوروزی خبر داد و گفت: این اداره کل با استقرار اکیپ های ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان در حال خدمت‌ رسانی به مسافران و گردشگران است. 

 

انتهای پیام/س